www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۷ 1398/12/04

سقوط بمب افکن برنزی!

تایسون فیوری با ناک اوت فنی برابر دیانتی وایلدر پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مبارزه حساس و تاریخی قهرمانی سنگین وزن بوکس جهان (WBC) صبح یکشنبه به میزبانی سالن MGM Grand Garden Arena لاس وگاس ایالات متحده امریکا برگزار شد.
در یک سمت این مبارزه دیانتِی وایلدر مدافع عنوان قهرمانی سنگین وزن بود که برای حفظ کمربند سبز رنگ خود با نقاب، تاج و پوششی جالب قدم به رینگ می گذاشت و در سمت دیگر تایسون فیوری قهرمان اسبق سنگین وزن که برای کنار زدن بمب افکن برنزی از منچستر به وگاس آمده بود. با تاج پادشاهی، شنل بر دوش و سوار بر تخت تا کنار رینگ آمد و با فرستادن بوسه به تماشاگران وارد رینگ شد.
مبارزه از همان راندهای نخستین بوی هیجان می داد. راند اول فیوری بهتر از وایلدر بود و در راند دوم هم با وجود یک مبارزه نزدیک اما فیوری کمی بهتر ظاهر شد و امتیاز این راند را به خود اختصاص داد ولی در راند سوم این فیوری بود که نخستین ناک دان این مبارزه را با یک ضربه سنگین راست رقم زد. جیپسی کینگ کنترل مبارزه را در اختیار گرفته بود و یک بار دیگر در راند پنجم وایلدر را به کف رینگ انداخت. قطعاً تماشاگران و طرفداران بوکس تا به امروز هیچ وقت وایلدر را اینقدر آسیب پذیر و از نفس افتاده ندیده بودند.
با آغاز راند هفتم فیوری بار دیگر به سمت وایلدر تاخت و در گوشه رینگ او را گیر انداخت و دو ضربه پیاپی چپ و راست و سپس بادی شات راست و هوک چپ را به سمت وایلدر روانه ساخت و با دخالت مربیان وایلدر و پرتاب حوله به رینگ، کِنی بِیلِس داور وسط این نبرد را پایان داد. جیپسی کینگ با ناک اوت فنی در راند هفتم قهرمان جدید دسته سنگین وزن بوکس جهان شد و ضمن دریافت کمربند WBC کمربند The Ring Magazine را هم به خود اختصاص داد و همچنان بدون شکست باقی ماند و رکوردش را به ۳۰ پیروزی-۰ شکست و ۱ تساوی بهبود بخشید.
در سمت مقابل وایلدر با تحمل اولین شکست در دوران خود عدد یک را برابر تعداد باخت هایش دید و رکوردش به ۴۲ پیروزی و ۱ باخت و ۱ مساوی تنزل پیدا کرد.
قبل از این رویداد مائوریسیو سلیمان رئیس WBC (شورای بوکس جهان) از سه ستاره و قهرمان اسبق بوکس جهان یعنی لنوکس لوئیس، ایواندر هالیفیلد و مایک تایسون با اهدای مدال WBC تقدیر کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید