www.khabarrazmavar.ir

احتمالا سه جودوکار دختر را هم به فرانسه اعزام می کنیم

شناسه خبر : ۱۹:۴۱ 1398/04/20

لویی مقدم: برای قهرمانی به هنگ کنگ می رویم

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران گفت: برای کسب عنوان قهرمانی به مسابقات آسیایی هنگ کنگ می رویم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ” محمد رضا لویی مقدم ” سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان و داور بین المللی جودو به همراه ” محمد منصوری” سرمربی سابق تیم ملی جودو، در هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، میهمان غرفه رزم آور بودند.
لویی مقدم ابتدا در مورد برنامه های آماده سازی جودوکاران ناشنوا برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ، تصریح کرد: از روز شنبه ( امروز ) سومین مرحله اردو با شرکت ۸ جودوکار آغاز شده است. البته در مرحله اول اردو، ۱۷ جودوکار حضور داشتند که تا امروز ۸ نفر در اردو باقی مانده اند که از این تعداد، یک نفر خط خواهد خورد.
وی افزود: تمرینات اردونشینان صبح ها در آکادمی ملی المپیک و عصرها در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود. ضمن این که در مجموعه پردیس نیز بخشی از تمریناتمان را برگزار می کنیم.
داور بین المللی جودو کشور درباره مسابقات آسیایی هنگ کنگ اظهار داشت: برای سومین مرتبه است که در بازی های قهرمانی آسیا شرکت می کنیم. ابتدا سال ۲۰۱۱ در سئول کره جنوبی شرکت داشتیم و سپس در سال ۲۰۱۵ در چین تایپه که نایب قهرمان شدیم. امسال برای کسب عنوان قهرمانی به هنگ کنگ می رویم.
سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان به برنامه های دیگر این تیم اشاره کرد و گفت: بعد از مسابقات آسیایی، رقابت های مارشال آرتز فرانسه را در پیش داریم که مسابقات بسیار مهمی است. این رقابت ها، با حضور جودوکاران دختر و پسر برگزار می شود که به همین منظور، قصد داریم جودوکاران دختر را هم اعزام کنیم. بر این اساس، فراخوان کرده ایم که دختران واجد شرایط برای حضور در اردوها اعلام آمادگی کنند که تاکنون، از چند نفر ثبت نام کرده ایم. اگر بتوانیم ۳ جودوکار دختر را آماده کنیم، با تیمی کامل راهی فرانسه خواهیم شد.
لویی مقدم در ادامه، در خصوص افتخارات تیم جودو ناشنوایان ایران در المپیک های گذشته، خاطر نشان کرد: در آخرین دوره المپیک ناشنوایان که سال ۲۰۱۷ در ترکیه برگزار شد، در بخش تیمی شوم شدیم. ضمن این که سه مدال ارزشمند برنز در قسمت انفرادی به دست آوردیم که در تاریخ کل جودو ایران بی سابقه بود.
مسئول جوجیتسو استان تهران در پایان، در مورد رزم آور و حمایتش از رشته های رزمی به ویژه جودو یادآور شد: رزم آور رسانه ای است که مرجع اطلاع رسانی ورزش های رزمی است و به جودو به خصوص جودو ناشنوایان، کمک های ارزشمندی کرده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید