www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۰ 1399/09/23

قهرمان در راند نهم کار را تمام‌ کرد!

جاشوا با ضربه راست مستقیم پولف را ناک اوت کرد و از عناوین قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سالن SSE Arena شهر لندن شنبه شب میزبان یکی از رویدادهای مهم بوکس جهان در سال ۲۰۲۰ بود. جایی که آنتونی جاشوا قهرمان سنگین وزن دنیا می بایست برای دفاع از کمربندهای WBA, IBF, WBO و IBO با کوبرات پولِف ملقب به “کبری” رو در رو می شد.

جاشوا که با احتیاط کار را آغاز کرده بود رفته رفته عرصه را بر بوکسر ۳۹ ساله بلغارستانی تنگ کرد و در نهایت در راند نهم و در حالی که با یک ضربه آپرکات پولف را به کف رینگ انداخته بود، در ادامه کار با یک مشت راست مستقیم سنگین کار را تمام کرد.

جاشوا با این پیروزی ضمن دفاع از عناوین قهرمانی خود، رکودش را هم به ۲۴-۱ ارتقا بخشید. قهرمان بریتانیایی پس از این برد گفت: “مبارزه ای بود که امیدوارم همه ازش راضی بوده باشند. دوست دارم تو بوکس کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم. الان تمایلی به مصاحبه ندارم و فقط میخواهم که به خانه بروید و از تعطیلات کریسمس لذت ببرید.”

جاشوا درباره قدم بعدی و احتمال مبارزه با تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC برای یکی کردن عناوین سنگین وزن جهان گفت: “شما از مردم بپرسید که میخوان چی رو ببینند. خواسته آنها هر چی که باشه من آماده ام و این کار کارگذارم ادی هرن است. از سال ۲۰۱۳ که بوکس حرفه ای شروع کرده ام همواره دنبال به دست آوردن کمربندهای قهرمانی بوده ام. البته که کمربندها را می خواهم. اگر نفر بعدی تایسون فیوری هستش خب باشه. هنوز هیچ توافق بزرگی نشده و همه چیز به مبارزه بعدی بستگی داره و من به چیز دیگری اهمیت نمی دهم. فقط باید تمرکز خودم را حفظ کنم.”

هم جاشوا و هم فیوری قبل از برخورد با یکدیگر یک نام را در لیست چلنجرها خود دارند. جاشوا اگر بخواهد قبل از فیوری یک مبارزه دیگر داشته باشد، نام الکساندر یوسیک اوکراینی را در جلوی خود می بیند. فیوری هم پیش از رویارویی با AJ، می تواند با برنده ریمچ پوتکین-وایت مبارزه کند.

اِدی هرن کارگذار “مچ روم بوکسینگ” در اینباره می گوید: “این (مبارزه جاشوا-فیوری) تنها مبارزه ای در بوکس است که باید برگزار شود. بزرگترین مبارزه در بوکس است‌. بزرگترین مبارزه بوکس در تاریخ بریتانیاست. ما می دانیم که چه می خواهیم پس اجازه بدهید که انجامش دهیم.”

تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC جهان هم پس از این مبارزه با انتشار توئیتی گفت آماده مبارزه با جاشواست و پیش بینی کرد کار او را در سه راند تمام می کند.

آخرین اخبار