www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۰ 1399/09/20

اجازه نمی دهم کار به راند دوم بکشد

علی معتمد از مبارزه پیش رو در وان چمپیونشیپ: بیگ بنگ ۲ می گوید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، علی معتمد (۷-۴) مبارز ایرانی سازمان ONE Championship جمعه پیش رو و در رویداد “بیگ بنگ ۲” به مصاف حریفی از چین به نام روی چن خواهد رفت.

معتمد تا پیش از این عادت داشت تا خود را در کمپ “تایگر موای تای” در پوکت برای مبارزاتش آماده کند ولی علی برای اولین مبارزه خود در وان چمپیونشیپ کمپش را در ایران برپا کرد.

“من تمرینات کشتی را با بهترین کشتی گیرها و تمرین کیک بدکسینگ را با اعضای تیم ملی کیک بوکسینگ ایران و قهرمانان جهان این رشته انجام داده ام. من بهترین ها را در ایران برای آماده کردن خودم انتخاب کردم.”

معتمد معتقد است که کمپ تمرینی اش در ایران به اندازه کمپ هایی که در پوکت تایلند داشته خوب بوده است.

“همه چیز خوب است. دقیقاً همان حس تمرین در تایگر را دارم و اصلاً کمبود چیزی را حس نکردم. احساس کاملی دارم.”

حریف چینی معتمد دو مبارزه از مبارزه خود در وان چمپیونشیپ را پیروز بوده و مبارز ایرانی انتظار یک جنگ در حالت سرپا را در مبارزه پیش رو دارد.

“هر دو ما دوست داریم که مبارزه را در حالت سرپا نگه داریم. من بیشتر دوست دارم در حالت سرپا مبارزه کنم و از ضربات پا استفاده کنم. او اما دوست دارد بیشتر از ضربات مشت استفاده کند. این مبارزه ای پر زد و خورد است. او آدمی نیست که پا پس بکشد و رو به جلو کار می کند پس من هم همین کار را خواهم کرد.”

علی معتمد مبارزات قبلی حریف را به خوبی آنالیز کرده و فکر می کند که او یک گام از مبارز چینی جلوتر است‌.

“من تمام مبارزاتش را نگاه کردم. می دانم که ضرباتش را چطور و در چه زمانی می زند. من یک گام از او جلوترم. من همه چیز را درباره او می دانم و ابزار بیشتری نسبت به او در اختیار دارم.”

مبارز ایرانی پس از آشنایی با شیوه مبارزه فایتر چینی راه روشن و واضحی برای پیروزی در نظر گرفته است.

“دفاع او در کشتی اصلاً خوب نیست. ممکن است در یک سال قبل روی آن کار کرده باشد. امیدوارم که این کار را کرده باشد. اما من که در ایران خیلی روی کشتی خودم کار کرده ام و همیشه و هر روز تیک دان کرده ام. او می بایست آمادگی بالایی داشته باشد چون من برای تیک دان کردنش می آیم.”

مبارز ایرانی برای ضربات مشت حریفش احترام زیادی قائل است ولی اطمینان دارد که با مهارت هایی که دارد آن را خنثی خواهد کرد.

“او قدرت دست هایش را دارد اما من هم پاهایم را دارم، در کشتی مهارت دارم و البته کار در خاک پس اطمینان دارم اگر هوشیار باشم و هر آنچه را که لازم است انجام بدهم کار به راند دوم کشیده نخواهد شد. خودم دوست دارم که سه راند مبارزه کنم چون یک سال است که مبارزه ای نداشته ام ولی فکر نمی کنم کار به راند دوم بکشد.”

علی معتمد در پایان درباره هدفش گفت: “میخواهم به دنیا نشان دهم که پتانسیل بهترین بودن برای غلبه بر بهترین ها را داریم. این کاملترین لحظه برای بالا بردن پرچم کشورم برای مردمم است.”

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید