www.khabarrazmavar.ir

رئیس می خواهد یک نفره فدراسیون را اداره کند

شناسه خبر : ۱۸:۲۲ 1395/04/23

قربانی: آدم های غیرفنی و نا آشنا را عضو کمیته فنی کرده اند/ ببینید چه بلایی سر انجمن ها آورده اند

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون ورزش های رزمی گفت: برای این که روی کمیته فنی تسلط پیدا کنند٬ تمامی اعضای آن را برکنار کردند و به جای آنها ٬ آدم های غیرفنی را آوردند.

محمد قربانی در گفتگو با پایگاه خبری رزم آور ٬ در مورد برکناری اعضای کمیته فنی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: فدراسیون خودمختاری رفتار می کند. آنها به دلیل این که برای خودشان رای جمع کنند و روی کمیته فنی تسلط داشته باشند٬ اعضای کمیته فنی را برکنار کردند.

وی افزود: الان کسانی عضو کمیته فنی شده اند که نه تنها اصلا فنی نیستند٬ بلکه چهره های آشنا در ورزش های رزمی هم ندارند.

رئیس سبک پی وان در خصوص سوالی مبنی بر علت عزل و نصب های فراوان و سریالی در دو سال اخیر در فدراسیون ورزش های رزمی تصریح کرد: رئیس فدراسیون می خواهد یک نفره فدراسیون را اداره کند. شما ببینید در این دو سال هیچ عملکرد مثبت و یا مدالی در فدراسیون نداشته ایم.

قربانی در ادامه به مشکلات پیش آمده برای انجمن های مدال آور از جمله موی تای و جوجیتسو اشاره کرد و یادآور شد: موی تای که با هزینه شخصی راهی مسابقات جهانی شدند و آن نتایج را به دست آوردند. رئیس انجمن جوجیتسو و سرمربی اش را هم که تعلیق کردند. واقعا در این دو سال فدراسیون هیچ حرکت مثبتی نداشته، تازه شالوده فدراسیون را نیز برهم زدند.

رئیس سبک پی وان در پایان در خصوص فعالیت های ورزش تحت مدیریت خود گفت: ما در حال حاضر در استراحت اجباری به سر می بریم. چرا که فدراسیون تلاش ها و صرف هزینه های ما را نمی بیند و برای آن اهمیتی قائل نیست.

4V2A4064

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.