www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۱۰ 1398/04/04

عظیمی: مبارزه با تخلفات یکی از اولویت های مهم من است / نظارت بر سبک های رزمی را با جدیت دنبال می کنیم

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: با ایجاد کارگروه تخصصی در فدراسیون و بهره مندی از متخصصان و کارشناسان فدراسیون و وزارت ورزش، نظارت بر سبک های رزمی را با جدیت دنبال و با تخلفات مبارزه قاطع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، دکتر « شهرام عظیمی » ابتدا در مورد حضور خود در فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: بنده سرباز ورزش ایران هستم و هر جا به ما تکلیف بشود، انجام وظیفه می کنیم. نظر وزارتخانه این بود که بنده در فدراسیون ورزش های رزمی انجام وظیفه کنم.

وی درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز تصریح کرد: بنا بر دستور مقام عالی وزارت و معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی تسریع در زمان برگزاری مجمع انتخابات اولویت اصلی ماموریت بنده است.

معاون استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به وضعیت فعلی فدراسیون ورزش های رزمی افزود: این فدراسیون از پتانسیل بالایی برخوردار است و یکی از پرجمعیت ترین فدراسیون های ورزشی کشور است که به اعتقاد بنده تاکنون از ظرفیت های بالای آن به خوبی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: بنده یک ماه و اندی است که وارد فدراسیون شده ام و در این مدت کوتاه، سعی کرده ام برنامه هایم را اجرایی کنم. در اولین قدم، بحث ارتقا کرامت پرسنل فدراسیون بود که در این خصوص، کارهای خوبی انجام داده ایم. به گونه ای که در حال حاضر، فدراسیون ورزش های رزمی به مجموعه ای با کارکنان باکرامت در کنار تکریم ارباب رجوع تبدیل شده است.

عظیمی در ادامه، به نظارت بر سبک های رزمی اشاره کرد و گفت: نظارت بر سبک های رزمی بدون شک یکی از اولویت های بنده در فدراسیون ورزش های رزمی است.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی همچنین در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخی سبک های رزمی خاطر نشان کرد: بنده آمده ام تا محیط پاک ورزش های رزمی را در حیطه مسئولیت خودم دنبال کنم. بر این اساس، با هرگونه تخلف مالی، اخلاقی و اداری از جانب هر کس و هر سبکی، مقابله جدی خواهم کرد.

معاون استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در پایان، از کنترل و نظارت بیشتر بر اعزام های برون مرزی فدراسیون ورزش های رزمی خبر داد و تاکید کرد این اعزام ها، می بایست منافع ملی و نتایج ارزشمند برای ورزش کشور در پی داشته باشند.

آخرین اخبار