www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۱ 1394/02/23

صعود حجی زواره به یک چهارم نهایی جهانی تکواندو

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در شیاپ چانگ روسیه برابر نماینده اسپانیا به برتری رسید. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) به روز دوم رسید و مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ، در […]

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در شیاپ چانگ روسیه برابر نماینده اسپانیا به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) به روز دوم رسید و مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ، در ورزشگاه “تراکتور” شهر چلیابیسنک در حال پیگیری است.

مسعود حجی زواره، نماینده وزن 74- کیلوگرم در اولین مبارزه خود در این رقابت‌ها به مصاف “چنوف زاکاریا” از الجزایر رفت و در یک مبارزه یکطرفه و در پایان راند دوم با نتیجه 13 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

وی در ادامه با “تونی کانت” از کرواسی مبارزه کرد که با نتیجه 16 بر 7 برنده از شیاپ‌ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه یافت.

“رائول مارتینز گارسیا” از اسپانیا دیگر حریف حجی زواره در این رقابت‌ها بود که نماینده کشورمان توانست در 3 راند جذاب و دیدنی 7 بر 4 به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم شود.

حریف بعدی نماینده ورزن پنجم کشورمان، “یوریل اردیانو” از مکزیک است که مدال طلای جهان 2013 را در کارنامه دارد. برنده دیدار ایران و مکزیک راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد و مدال برنز خود را قطعی می‌کند.

امشب همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده برای راهیابی به فینال رقابت‌های وزن دوم باید با نماینده کشور میزبان “روسلان پاسیف” (دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی اروپا) مبارزه کند.

آخرین اخبار