www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۰ 1398/04/30

شاه محمدی: کریمیان برای مسابقه مهم پیش رو آماده است / ملاک انتخاب فایترهای فقط توانایی است

مسئول هماهنگ کننده مسابقات فایترهای ایرانی در ژاپن گفت: ملاک ما برای معرفی فایترها به سازمان K-1 توانایی ورزشکاران کشورمان است و هیچ گونه دخالت یا سلیقه شخصی در این انتخاب وجود ندارد.

مسئول هماهنگ کننده مسابقات فایترهای ایرانی در ژاپن گفت: ملاک ما برای معرفی فایترها به سازمان K-1 توانایی ورزشکاران کشورمان است و هیچ گونه دخالت یا سلیقه شخصی در این انتخاب وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ” علیرضا شاه محمدی ” در مورد انتخاب ” سینا کریمیان ” برای مسابقه ماه آینده در ژاپن اظهار داشت: کریمیان به دلیل توانمندی بالا و عملکرد مناسب، از سوی سازمان K-1 انتخاب شد و هیچ گونه دخالت یا نظر شخصی و سلیقه ای در این میان نبوده است.

وی افزود: این رویه در مورد سایر ورزشکاران ایرانی که پیش از این در رقابت های سازمان K-1 بازی کرده اند و همچنین فایترهایی که در آینده مسابقه خواهند داشت، وجود دارد.

شاه محمدی در مورد وضعیت آمادگی کریمیان برای مسابقه حساس اوایل شهریور تصریح کرد: سینا شرایط خوبی دارد و روزانه سه نوبت تمرین زیر نظر مربیان خارجی انجام می دهد تا با آمادگی کامل به مصاف حریف خود برود.

وی به رقیب کریمیان نیز اشاره کرد و گفت: حریف سینا از فایترهای خوب ژاپن است که پیش از این در سازمان K-1 نیز مسابقه داده است. ضمن این که قهرمان سازمان بینگ بنگ نیز به شمار می رود.

مدیر برنامه های فایترهای ایرانی در رقابت های سازمان K-1 در ژاپن افزود: سازمان در وزن سینا کریمیان از ما درخواست معرفی ورزشکار کردند که ما رزومه تعدادی را به آنها ارائه دادیم و در نهایت، سینا کریمیان برای این مسابقه مهم انتخاب شد.

شاه محمدی در پایان، با اشاره به این که سایر فایترهای ایرانی نیز می توانند در مسابقات K-1 حضور داشته باشند، یادآور شد: اخیرا در کمپ فرتکس تایلند اردویی برای شناخت استعدادهای جدید برگزار کردیم تا چهره های جدیدی را انتخاب کنیم. باز هم تاکید می کنم ملاک سازمان K-1 برای دعوت ورزشکاران، تنها توانایی و عملکرد آنهاست.

آخرین اخبار