www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۰ 1396/12/19

خلع مک گرگور از عنوان قهرمانی قطعیست!

با تایید وایت مبارزه فرگوسن و نورماگومدوف بر سر عنوان قهرمانی بلامنازع سبک وزن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کانر مک گرگور فایتر پر صر و صدای ایرلندی مدتهاست که در قفس مبارزات ظاهر نشده و آخرین حضورش در هشت ضلعی مربوط به رویداد UFC 205 و مبارزه با ادی آلوارز باز می گردد که در تاریخ نوامبر ۲۰۱۶ برگزار شد و بد نام ایرلندی عنوان قهرمانی سبک وزن را با غلبه بر آلوارز به دست آورد. پس از آن کانر هرگز میلی برای بازگشت به UFC از خود نشان نداد و تنها اتفاق مهم درباره او به مبارزه بوکسش در برابر فلوید میودر باز می گردد که در نهایت با شکست کانر به پایان رسید. در این بین سایر مدعیان سبک وزن همانند تونی فرگوسن و حبیب نورماگومدوف از عدم تمایل کانر برای دفاع از عنوان قهرمانی به شدت انتقاد کردند و خواهان خلع مک گرگور از قهرمانی شدند.

دانا وایت رئیس UFC هم در مصاحبه ای که اخیراً با لُس آنجلس تایمز داشت گفت: “با اولین مشتی که در مبارزه تونی و حبیب پرتاب شود، مبارزه بر سر عنوان بلامنازع قهرمانی خواهد بود و این عادلانه است. هر دو فایتر برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده اند و آنها شایسته این مبارزه عنوان قهرمانی هستند”. او در ادامه افزود: “کانر کمربند را می خواهد، او می خواهد قهرمان باشد اما نمی خواهد از آن دفاع کند. دوست دارم او در برابر برند مبارزه فرگوسن-نورماگومدوف مبارزه کند”.

پس از مدت ها کشمکش به نظر می رسد معمای دسته سبک وزن UFC در حال حل شدن است و این گره سرانجام با مبارزه تونی فرگوسن و حبیب نورماگومدوف در رویداد UFC 223 (به تاریخ ۷ آوریل ۲۰۱۸) باز خواهد شد. اگرچه خواست بیشتر هواداران دفاع مک گرگور از قهرمانی اش در برابر مدعیان است اما با شرایطی که پیش آمده چنینی تصمیمی از جانب UFC اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید