www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۰ 1399/05/25

خرم: برای رشد ابعاد همگانی و قهرمانی انجمن‌های رزمی برنامه داریم/ مخاطبانمان را در دوران کرونا رها نکردیم

نایب رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی گفت: با اینکه کرونا هست و همه چیز را تحت‌شعاع قرار داده اما در فضای مجازی در بحث آموزش کارهای خوبی انجام داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، همایون خرم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی، جامعه بزرگی‌ست، اظهار داشت: 120 رشته‌ را تحت پوشش داریم که علاقمندان فراوانی عاشق این رشته‌ها هستند. وظیفه ذاتی ما هم توسعه و رشد این رشته‌هاست که باید در ابعاد همگانی و قهرمانی برای آنها برنامه داشته باشیم. این برنامه‌ها نیاز به سخت‌افزار، نرم‌افزار و دانش دارد. در این مجموعه به دنبال این هستیم که این نیازها را تکمیل یا ارتقا بدهیم.

وی افزود: نیاز نرم‌افزاری این مجموعه، وب‌سایت بود که طراحی و رونمایی شد. دنبال جذب منابع هستیم تا از قابلیت و توانایی این مجموعه بزرگ استفاده شود تا یک اتفاق خوب برای تمامی این رشته‌ها بیفتد.

نایب رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی با بیان اینکه در این روزهای کرونایی برای ملی پوشان رشته های حوزه قهرمانی فعالیتهای موثری داشتیم، عنوان کرد: تیمهای ملی در رشته های مختلف داریم. با اینکه کرونا هست و همه چیز را تحت‌شعاع قرار داده اما در فضای مجازی در بحث آموزش کارهای خوبی انجام داده ایم. حتی برای قهرمانان و ملی‌پوشان برنامه داریم و برنامه‌هایی از طرف سازمان‌های تیم ملی تدوین شده است. جامعه مخاطبمان را رها نکرده و برای تمامی رشته ها برنامه مدون طراحی کردیم.

خرم در مورد اینکه نگاه فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی به تمامی رشته‌ها این مجموعه همچون پدر خانواده است، یادآور شد: از تمامی 120 رشته حمایت کنیم. برخی در حوزه قهرمانی و برخی نیز در بخش همگانی برجسته‌تر‌‌ند. در بُعد قهرمانی فقط تفاوت‌ها کمی آشکارتر می‌شود. رشته‌هایی که مدال رسمی دارند، فدراسیون از بُعد قهرمانی توجه بیشتری به آنها دارد. این موضوع به خاطر اهمیت مدال آوری، طبیعی است ولی معنی‌اش‌ این نیست که به سایر رشته‌ها نگاهی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در بُعد قهرمانی برخی رشته ها مدالهایی دارند که برای آنها برنامه جدا داریم و سازمان تیم ملی برای آنها فعال است. در روانشناسی، تغذیه، کنترل وزن و تمرین های انفرادی و اردویی که دارند، نظارت کامل بر آنها انجام می‌دهیم.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید