www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۵۲ 1399/05/23

این راه دیگر از ترکستان گذشته / قهرمان پوشالی خود شما هستید

یکی از مبارزین ایرانی خارج کشور ، چند روز گذشته مصاحبه ای را انجام داد که لازم دیدیم که بعد از چند سال نکات مهمی را مطرح کنیم.

اگر به مجموع رفتارها ، حرکات و حواشی این مبارز ایرانی دقت کنیم متوجه می شویم که در سال های گذشته روند کلی و قابل پیش بینی را آغاز کرده که مصاحبه ناجوانمردانه دیروز (خطاب به یکی از رزمی کاران باسابقه و یکی از مبارزان سرشناس کشورمان) را توجیه می کند.

مجموعه ای از صحبت های غیر واقع ، مصاحبه های ناشیانه و حواشی بزرگنمایی شده که در این سال ها فقط و فقط هدفی جز جذب مخاطب و طرفدار نداشته و ندارند.

اینکه چرا یک مبارز رزمی تا این حد برای شهرت و معروف شدن دست به هرکاری می زند هم برای جامعه رزمی تاسف آور است هم برای ورزشکاری که خودش را قهرمان دنیا (!!!!؟؟؟) می داند.

این مبارز حاشیه ساز از زمانی که فهمید جایی در سازمان مطرح گلوری ندارد و نمی تواند بیشتر از اندازه اش طرفدار جمع کند و بساط لایوهای بی محتوایش را شلوغ تر کند دست به کارهایی می زند که اصلا در شان یک ورزشکار نیست.

طرفداری و حمایت از خواننده پرحاشیه ، فحاشی به مخالفین در اینستاگرام ، شوآف با ساعت و لباس و موبایل لاکچری ، حمله و فحاشی به خبرنگاران رزمی ، پارازیت انداختن و مزه پرانی در لایو دیگر رزمی کاران و ده ها اقدام کودکانه و نابه جا ی ریزو درشت دیگر، همگی کارهایی بود که ایشان انجام داد تا طرفدار جمع کند اما انصافا این آخری دیگر همه را شاکی کرده است.

قصد حمایت از هیچ ورزشکاری را نداریم چون هر ورزشکاری نکات مثبت و منفی متعددی دارد اما این حمله ناجوانمردانه فقط و فقط از سر حسادت و دشمنی است و هدفی جز جذب طرفدار و فالوئر ندارد.

در این قضیه نیازی به توضیح و تفسیر ما نیست ما نیز از هیچ کس ناعادلانه دفاع یا انتقاد نمی کنیم اما انصافا حرف هایی که دیروز زده شد فقط و فقط فضای رزمی کشور را مسموم و خراب می کند و دودش به چشم خود این مبارز می رود.

مدت های پیش خیلی دوستانه و دلسوزانه خطاب به ایشان گفتیم که این راه به ترکستان می رود. همان موقع هم از طرفدارن شما فحش خوردیم و از سوی شما به نون به نرخ روز خوری و پولکی بودن متهم شدیم.

اما با این اتفاقات اخیر و مسائلی که مشاهده می کنیم باید گفت: این راه دیگر از ترکستان گذشته و فقط به سمت نابودیتان می رود و نتیجه ای جز تنفر مردم از شما ندارد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.