www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۹ 1397/09/13

حضور ملی‌پوشان ایران در کاراته وان چین با هزینه شخصی

سه ملی‌پوش کاراته کشورمان برای حضور در مسابقات کاراته وان چین با هزینه شخصی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در حالی که مسابقات لیگ جهانی کاراته وان  سری A از روز جمعه ۱۶ آذرماه در شهر “شانگ‌های” چین برگزار خواهد شد، شب گذشته(دوشنبه) امیر مهدی‌زاده، هامون درفشی‌پور، حسین سمندر و ذبیح‌الله پورشیب  برای حضور در این مسابقات عازم کشور چین شدند.

سه ملی‌پوش کاراته کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از آنکه مسئولان فدراسیون کاراته به دلیل مشکلات مالی برنامه‌ای برای حضور در این مسابقات نداشتند، با هزینه شخصی در این رویداد حضور خواهند داشت تا شانس خود را برای کسب امتیاز و صعود در رنکینگ المپیک امتحان کنند، البته حسین سمندر عضو سابق تیم ملی کاراته نیز بعد از مدت‌ها دوری از میادین در این  رقابت‌ها به روی تاتامی خواهد رفت.

این در حالی است که از کادرفنی تیم ملی کاراته هیچ مربی در این سفر حضور نخواهد داشت و ملی پوشان کشورمان بدون حضور مربی با رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت. سایر ملی‌پوشان کشورمان نیز به دلیل مشکلات مالی قید حضور در این مسابقات را زدند.

نکته دیگر در خصوص این مسابقات، ثبت‌نام امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم است. به نظر می رسد قهرمان کاراته کشورمان در وزن ۶۰- کیلوگرم، قصد دارد در این مسابقات در وزن جدید خود را ارزیابی و شانس خود را در این وزن نیز امتحان کند. سعید احمدی دیگر ملی‌پوش سابق کشورمان که در حال حاضر در آمریکا حضور دارد نیز در این مسابقات در وزن ۷۵- کیلوگرم ثبت نام کرده است و باید دید در این مسابقات حضور خواهد داشت.

غیر از این نفرات، ۲۵ کاراته‌کا دیگر در بخش آقایان  و ۱۲ کاراته‌کا در بخش بانوان ثبت نام کردند اما باید دید در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت یا تنها به ثبت‌نام بسنده خواهند کرد. در کومیته انفرادی بانوان نیز ۱۰ کاراته‌کا و در بخش آقایان یک کاراته‌کا از کشورمان نام‌نویسی کردند.

مسابقات کاراته وان چین با حضور ۱۱۷۶ کاراته‌کا از روز جمعه ۱۶ اذرماه به مدت سه روز در شهر شانگ‌های چین برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید