www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۹ 1398/11/30

جدایی؛ عامل عملکرد نا امید کننده قهرمان!

پادشاه کیک بوکسینگ از ناگفته هایی گفت که آن را دلیل عملکرد بدش در مبارزه برابر بدر هاری می داند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ریکو ورهوون قهرمان دسته سنگین وزن سازمان GLORY دسامبر سال ۲۰۱۹ در رویداد GLORY Collision 2 برای دومین رویارویی برابر بدر هاری اسطوره کیک بوکسینگ قدم به رینگ مبارزه گذاشت.

بدر در همان راند نخست با ضربه سنگین مشت راستش ریکو را ناک دان کرد.در راند دوم ریکو به خود آمد و امتیاز این راند را با فعالیت بیشتر به دست آورد اما در راند سوم باز بدر هاری این بار با یک هد کیک چپ قهرمان را به کف رینگ انداخت اما لحظاتی بعد وقتی به دنبال ناک اوت کردن ورهوون بود پایش آسیب دید و از ادامه رقابت باز ماند و همین سبب شد ریکو ورهوون همچنان قهرمان سنگین وزن باقی بماند. چهره ریکو پس از پایان مبارزه گواه این بود که از عملکردش رضایت ندارد اما خود قهرمان به تازگی مدعی شد که دلیل این عملکرد نامطلوبش به مشکلات عاطفی خانوادگی باز می گردد‌.

او در یکی از آخرین پست های صفحه اینستاگرامی خود از پایان رابطه با شریک زندگی خود خبر داد و چنین گفت: “خیلی ناراحتم که بگویم من و جَکی پس از سیزده سال زندگی به عنوان یک زوج تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. من هنوز خاطراتمان را دوست دارم و همینطور لحظات زیبایی را که با هم شریک بودیم. متاسفانه طی این سال ها ما از هم جدا افتادیم. اگر چه من به خوبی می دانم که یک چهره عمومی هستم اما سه کودک زیبایمان برای یک زندگی عمومی انتخاب نشده اند. بنابراین ما می خواهیم این موضوع خصوصی باقی بماند و به خانواده خود بهترین فرصت برای مطابقت را بدهیم.”

ریکو در گفتگو با رسانه هلندی De Telegraaf گفت: ” پیش از مبارزه و در رختکن وقتی برای مبارزه آماده می شدم جکی طبق عادت مبارزه های قبلم وارد شد و برایم آرزوی موفقیت کرد و دیدن او باعث شد تا تمرکزم برای مبارزه را از دست بدهم. احساس گریه کردم. همه چیز دست به دست هم داد. غم، عصبانیت، ناامیدی و همه اتفاقات ماه های قبل. این ماجرا درباره کسی است که من سال ها بیشتر زندگی خودم را با او شریک بوده ام و حالا با هم به مشکل خورده ایم. این برایم دردناک است. مربی من این را دید و مرا در آغوش گرفت و من مجبور شدم چندین مرتبه بغضم را فرو ببرم.”

ریکو می گوید که در زمان مبارزه با بدر اصلاً تمرکز کامل روی مبارزه نداشته.

“جسمم آنجا بود اما ذهنم نه. من چیزی را که تمرین کرده بودیم انجام دادم اما نه با زمان بندی و حرکاتی که صحبتش را کرده بودیم.”

آخرین اخبار