www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۹ 1398/11/30

آغاز تمرینات از جمعه؛ حضور ۱۲ کاراته‌کا ایران در مرحله سوم لیگ جهانی

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته برای حضور ۱۲ نماینده ایران در مرحله سوم لیگ جهانی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مرحله سوم رقابت های لیگ جهانی کاراته وان جمعه نهم اسفندماه به میزبانی اتریش در سالزبورگ آغاز می‌شود. رقابتهایی که با حضور ۶۲۵ کاراته کا از ۸۸ کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد. از ایران ۱۳ کاراته کا برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند که با توجه به آسیب دیدگی مهدیزاده در دبی، وی در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

بر همین اساس دور جدید تمرینات تیم ملی از روز شنبه آینده آغاز خواهد شد و ملی پوشان اعزامی به این رقابتها با پشت سر گذاشتن یک دوره ریکاوری کوتاه مدت چهارشنبه آینده راهی اتریش خواهند شد.

فشردگی مسابقات و فاصله اندک نه تنها برای کاراته کاهای کشورمان که برای همه مدعیان حضور در بازی‌های المپیک مشکل ساز شده و میزان آسیب دیدگی‌ها را افزایش داده است.

فاطمه صادقی، نگین باقری و مهسا افسانه در کاتا انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم در بخش بانوان، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح الله پور شیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج زاده به همراه صالح اباذری هم در وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته کاهای هستند که برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

نکته مهم اینکه، ژاپنی‌ها بعد از غیبت در رقابتهای کاراته وان امارات، با ۱۲ کاراته کا به اتریش می آیند.

آخرین اخبار