www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۲ 1399/02/31

ثوری: بازداشت نشده‌ام/ حامی مالی جعلی بود و در اختیار قانون قرار گرفت

رئیس فدراسیون بوکس گفت: یک نفر با تمام مدارک آمد و می‌خواست حامی مالی فدارسیون شود و بخاطر مشکلات بوجود آمده در اختیار قانون قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین ثوری در خصوص مشکلات به وجود آمده در رابطه با اسپانسر فدراسیون اظهار داشت: ما اهل سیستان هستیم و هرگز دروغ نمی‌گوییم. اسپانسر فوقبا مجوز رسمی از یک گروه اقتصادی آمد و همه مدارک را داشت و تاکید کرد می‌خواهد حامی مالی فدراسیون شود. آنقدر سریع آمد و گفت می‌خواهد پول را واریز کند و کار را شروع کند که ما مهلت بررسی نداشتیم.

وی که با رادیو ورزش حرف می زد، افزود: باید دستگاه‌های نظارتی، نظارت کنند که چک بلامحل از طرف یک مجموعه اقتصادی صادر نشود. من از طرف خودم تقصیر را می‌پذیرم. چیزی از سمت فدراسیون به او نرسیده و ما قرار بود با آن پول اردوهای مختلف برگزار کنیم و با آمدن کرونا مسابقات لغو شد.

ثوری در خصوص شایعه بازداشت خودش عنوان کرد: من بازداشت نشده‌ام. این اتفاق برای یکسال پیش بود و ربطی به این موضوع نداشت و آن حامی مالی جعلی نیز در اختیار قانون است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.