www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۳ 1399/02/21

رستمیان: با سودجویان برخورد می کنیم/ جوجیتسو ایران در دنیا به بالندگی رسیده است

رئیس انجمن جوجیتسو jjif کشورمان ضمن اشاره به لزوم ساماندهی ورزشکاران و باشگاههای جوجیتسو jjjf و bjj در سطح کشور در راستای جلوگیری از سوء استفاده از نام جوجیتسو برزیلی و هدفمند کردن ورزشکاران علاقه مند به این رشته، از تدوین راهکارهایی جهت تحقق این امر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محمد حسن رستمیان ضمن بیان مطلب فوق افزود: قریب به ۱۵ سال از فعالیت مستمر هنر رزمی جوجیتسو jjif در کشور می گذرد که در این مدت بیش از ۱۰۰ مدال رنگارنگ در رویدادهای مختلف کسب کرده ایم که آخرین آن، کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز در مسابقات جهانی ابوظبی در سال ۲۰۱۹ بود که این افتخار اخیر با حمایت‌های کمیته ملی المپیک حاصل شد.

وی تصریح کرد: اکنون و با تثبیت جایگاه این رشته در پیکارهای المپیک قاره ای، بازیهای داخل سالن آسیا، المپیک دانش آموزی، عضویت در فدراسیون جهانی ورزشهای دانشگاهی(fizu)، بازیهای ساحلی و دیگر مسابقات رزمی سطح اول جهان همچون ورلد گیمز، مسترشیب، و … باعث شده لزوم ساماندهی ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاههای ورزشی و … را بیش از پیش در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و اصولی در راه درست گام برداریم و از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری کنیم.

رستمیان در ادامه افزود: در گام نخست با هماهنگی که با فدراسیون کاراته و ادارات ورزش و جوانان استانها داشتیم، اقدام به ساماندهی باشگاهها کردیم و کلیه مربیانی که اقدام به تبلیغ و آموزش جوجیتسو jjif و جوجیتسو برزیلی(bjj) می کنند، می بایست نسبت به دریافت مدرک مربیگری از انجمن جوجیتسو jjif اقدام کنند، در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد. قصد نداریم جلوی فعالیت کسی را بگیریم، اما متاسفانه در سالهای اخیر شاهد آن بودیم برخی افراد با سوء استفاده از نام جوجیتسو برزیلی اقدام به جذب هنرجویان و افراد علاقه مند به این رشته نموده اند، بدون اینکه خروجی داشته باشند. مطمئنا این امر در دراز مدت باعث بی اعتمادی نسبت به این رشته خواهد شد.

وی افزود: درب انجمن به روی همه باز است و از تمام اساتید که می توانند کمکی به پیشرفت این رشته داشته باشند دعوت می کنیم تا ما را در راه رسیدن به اهداف پیش رو یاری کنند.

رستمیان همچنین از توسعه همگانی این رشته در سطح کشور، نظارت بر عملکرد باشگاهها، تهیه و تدوین آیین نامه مسابقات، دوره های آموزشی و آزمون ها، برنامه ریزی در خصوص برگزاری لیگ و همچنین استعدادیابی در سطح مدارس جهت حضور در مسابقات دانش آموزی و … در سال جدید خبر داد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از زحمات اعضای انجمن و نمایندگان استانها که همواره به عنوان بازوان پرتوان، انجمن را یاری کرده اند افزود: همواره تابع قوانین وزارت ورزش و جوانان بوده ایم. با موافقت وزارت ورزش و جوانان، این انجمن هم اکنون در فدراسیون کاراته در حال فعالیت است که جا دارد از تلاش مربیان، داوران، ورزشکاران و تمام کسانی که در سال گذشته یار و یاور ما بودند، تقدیر و تشکر کنم. انشالله با حمایتها همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته، پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و با توجه به تقویم سالیانه پیش رو، شاهد رشد روز افزون این رشته در میادین بین المللی بیش از گذشته باشیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید