www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۵ 1397/11/16

ثوری: اعزام به مجارستان منتفی است/ اشک ملی پوشان را درآوردند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: صادر نشدن روادید ۶ بوکسور باعث شد تا سفر به مجارستان منتفی شود، این اتفاق باعث شد چند نفر از بچه ها به گریه بیفتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور؛ تیم ملی بوکس ایران مدتی است که تمرینات خود را زیر نظر اکبر احدی به عنوان سرمربی برای حضوری قدرتمند در تورنمنت بین المللی مجارستان دنبال می کند، اما این اعزام که قرار بود امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه انجام شود به دلیل صادر نشدن روادید ۶ بوکسور منتفی شد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که رقابت های مجارستان از روز پنج شنبه ۱۸ بهمن به میزبانی بوداپست آغاز شود و پیش از این فدراسیون بوکس این کشور به صورت رسمی از ملی پوشان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده بود.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس کشورمان درباره این رخداد به خبرنگار پایگاه خبری رزم آور گفت: فدراسیون بوکس برای فراهم کردن مقدمات این سفر به موقع عمل کرد زیرا روادید سرپرست تیم، علی مظاهری به عنوان مربی و سه بوکسور صادر شده است، اما متاسفانه کارشکنی‌های سفارت مجارستان به ۶ بازیکن و سرمربی تیم ملی مجوز عبور نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همین سه بوکسور ملی پوشی که روادیدشان صادر شده است به مجارستان می روند، بیان کرد: وقتی بیشتر اعضای تیم نمی توانند در تورنمنت شرکت کنند صلاح بر این شد که حضور در بوداپست به طور کامل منتفی شود.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه ملی پوشان تمام تلاش خود را برای حضوری قدرتمند در تورنمنت مجارستان انجام داده بودند، تصریح کرد: بچه های تیم ملی برای این مسابقات بسیار زحمت کشیده بودند و منتفی شدن سفر باعث شد برخی از آنها حتی به گریه بیفتند ، من به محل تمریناتشان رفتم و دیدم که بسیار ناراحت هستند.

لازم به ذکر است؛ امید احمدی صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مبین کهرزاده در وزن ۸۱ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن +۹۱ کیلوگرم بازیکنانی بودند که طبق تصمیم کادر فنی برای اعزام به تورنمنت مجارستان انتخاب شده بودند و اکنون از سفر به مجارستان جا ماندند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.