www.khabarrazmavar.ir

برای حضور در لیگ جهانی؛

شناسه خبر : ۰۹:۲۰ 1398/10/15

تیم ملی کاراته فردا راهی شیلی می‌شود/ آغاز مسابقات از روز جمعه

اعضای تیم ملی کاراته ایران برای حضور در نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته فردا دوشنبه راهی شیلی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات لیگ جهانی سری A با حضور ۴۶۶ کاراته کا از ۶۵ کشور جمعه ۲۰ دیماه به میزبانی شیلی در سانتیاگو آغاز می‌شود. این دوره از مسابقات اولین سری از رقابتهای هفت گانه کسب امتیاز ورودی المپیک است و بدون شک اهمیت ویژه ای برای مدعیان بالانشین رنکینگ جهانی دارد.

تیم ملی کاراته ایران برای حضور در این رقابتها ساعت ۳۰/‏۱۱‬ صبح فردا راهی دوحه شده و سپس به آمستردام و از آنجا راهی «سانتیاگو» خواهد شد. ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، فاطمه صادقی و شاهین جعفری کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات می‌باشند.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری جمعه ۲۰ دیماه در روز نخست این مسابقات رقابتهای کاتای انفرادی مردان و کومیته تیمی زنان، مبارزات اوزان ۵۰، ۵۵ و ۶۱ کیلوگرم بخش زنان، اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان از مقدماتی تا نهایی، شنبه ۲۱ دیماه کاتای انفرادی زنان، کاتای تیمی مردان، مبارزات اوزان ۶۰-، ۶۷ و ۷۵- کیلوگرم مردان، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم زنان و یکشنبه ۲۲ دیماه نیز مبارزات رده بندی و فینال کلیه اوزان مردان و زنان و کاتاها برگزار می‌شود.

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی کاراته که از چهارشنبه گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز شده، عصر امروز به پایان می‌رسد.

آخرین اخبار