www.khabarrazmavar.ir

رنکینگ المپیکی تکواندوکاران؛

شناسه خبر : ۱۲:۰۹ 1398/10/13

مردانی با اختلاف امتیاز اندک به المپیک نرسید/ دو سهمیه قطعی شد

آخرین رده بندی سال ۲۰۱۹ بهترین های تکواندو جهان حکایت از حضور دو نماینده ایران در جمع مسافران المپیک و ناکامی سرگروه تیم ملی در کسب سهمیه با اختلاف اندک داشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون جهانی تکواندو اولین رنکینگ سال ۲۰۲۰ را پس از احتساب امتیازات تورنمنت‌های ماه دسامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد و طی آن دو نماینده کشورمان با قرار گرفتن در بین شش تکواندوکار برتر وزن خود جواز حضور در المپیک را برای خود قطعی کردند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم آرمین هادی پور با ۳۴۹.۵۰ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان پنجم قرار گرفت. در این وزن «جونگ جانگ» و «تائه هون کیم» از کره جنوبی نفر اول و دوم هستند و با توجه به آنکه از هر کشور یک نفر مجوز حضور در المپیک را در هر وزن کسب می‌کند، هادی پور در واقع با رتبه چهار راهی توکیو خواهد شد.

فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز با ۱۴۷.۳۰ امتیاز و هفت پله سقوط نسب به ماه قبل در رده بیست و نهم جای گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۳۲۱.۹۶ امتیاز و یک پله صعود در رده ششم ایستاد و سهمیه حضور در المپیک را قطعی کرد. سروش احمدی با ۲۵۰.۹۲ امتیاز جایگاه سیزدهم و امیرمحمد بخشی نیز با ۱۵۶.۱۲ امتیاز رده بیستم را به نام خود ثبت کردند.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۱۲۴/۳۲ امتیاز و علی اشکوریان نیز با ۱۲۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به ماه قبل به ترتیب رده‌های سی و پنجم و هشتم را در اختیار دارند.

اما سجاد مردانی سرگروه تیم ملی کشورمان در وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۲۶۴.۴۴ امتیاز جایگاه هفتمی را به خود اختصاص داد. نکته مهم اینکه مردانی تنها با ۱۷ امتیاز نسبت به نفر ششم شانس حضور در المپیک را از دست داد. در این وزن سعید رجبی دیگر نماینده ایران با ۱۵۴.۶۵ امتیاز به خانه بیست و هشتم رفت.

اما در گروه زنان ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۱۱۴/۵۹ امتیاز همانند ماه قبل رده چهل و چهارم قرار گرفت. مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده با همان ۸۴ امتیاز قبلی و رده شصت و چهارم به کار خود ادامه می‌دهد.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم با ۶۸/۰۵ امتیاز و یک پله سقوط در رده شصت و چهارم ایستاد. در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد با ۱۷۹/۸۲ امتیاز همچنان رده هفدهم را در اختیار دارد. کیمیا علیزاده دیگر نماینده این وزن با ۵۶/۰۷ امتیاز و یک پله صعود به مکان شصت و چهارم رفت و ملیکا میرحسینی نیز با ۴۹/۰۷ امتیاز در جایگاه هفتاد و دوم قرار دارد.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز جایگاه نمایندگان کشورمان تغییر چندانی نسبت به ماه گذشته نداشته است. هرا پوراسماعیل با ۶۸/۶۸ امتیاز رده چهل و نهم را به خود اختصاص داده، اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۵۸/۲۹ امتیاز در رده پنجاه و پنجم جای دارد و کیمیا همتی دیگر نماینده ایران در این وزن با ۴۵ امتیاز در رده شصت و هشتم قرار گرفته است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید