www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۲ 1395/02/08

تکواندو ساحلی؛ جدیدترین محصول فدراسیون جهانی تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرده است تابستان امسال برای نخستین بار، شاهد برگزاری “مسابقات جهانی تکواندو ساحلی” در بالی اندونزی خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مسابقات تکواندو ساحلی در بخشهای اجرای فرم، شکستن اجسام سخت و نمایش تیمی در دو رده سنی برای مردان و زنان برگزار و شرکت در آن […]

فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرده است تابستان امسال برای نخستین بار، شاهد برگزاری “مسابقات جهانی تکواندو ساحلی” در بالی اندونزی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مسابقات تکواندو ساحلی در بخشهای اجرای فرم، شکستن اجسام سخت و نمایش تیمی در دو رده سنی برای مردان و زنان برگزار و شرکت در آن برای کلیه ورزشکاران دارای مدرک فنی از “کوکی وان” مجاز خواهد بود.

ظاهرا در این رویداد شاهد شکل و شمایل متفاوتی از تکواندوکاران خواهیم بود چراکه ورزشکاران قرار است از لباسی غیر از لباس مرسوم تکواندو استفاده کنند. یک رکابی و شورت ورزشی لباس ویژه تکواندوکاران در این مسابقات خواهد بود، ضمن آنکه استفاده از عینک آفتابی هم برای ورزشکاران مجاز شناخته شده است. جزئیات بیشتر در مورد لباس ویژه تکواندو ساحلی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد اما ظاهرا استفاده از لباس آستین بلند و حجاب برای شرکت کنندگان کشورهای اسلامی منعی نخواهد داشت.

این مسابقات که توسط 20 داور بین المللی قضاوت می شود، درحقیقت پیش درامدی است برای بازیهای ساحلی ANOC(انجمن کمیته های ملی المپیک) که سال آینده میلادی در سان دیگو برگزار خواهد شد.

Tel-razmavar1

 

آخرین اخبار