www.khabarrazmavar.ir

لیگ جهانی کاراته - امارات

شناسه خبر : ۱۷:۲۸ 1398/11/26

تلاش نمایندگان ایران برای۷ مدال طلا و برنز/ سنگین وزنها حذف شدند

کاراته کاهای ایران فردا یکشنبه در روز پایانی دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی برای کسب دو مدال طلا و ۵ برنز مبارزه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه دومین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۲۰ که به میزبانی امارات در دبی جریان دارد، چهار سنگین وزن تیم مردان و زنان ایران از دور مسابقات خارج شدند. در بخش بانوان و در وزن ۶۸+ کیلوگرم حمیده عباسعلی دور نخست «ایرنه بچانه» از موزامبیک را ۳ بر صفر شکست داد و سپس ۸ بر صفر «سوان ون» از چین تایپه را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی ۳ بر صفر نتیجه را به «صوفیا برولتسو» از قزاقستان واگذار کرد. با شکست این کاراته کای قزاقستانی، عباسعلی هم از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم کشورمان سه نماینده داشت، مهدی آشوری ۳ بر یک برابر «احمد العصفر» از مصر بازنده شد. صالح اباذری با همین نتیجه برابر «الکسی ودوچیس» از بلاروس بازنده تانامی را ترک کرد. سجاد گنج زاده هم ابتدا «مارکوس مارتینز» از اسپانیا را شکست داد و در ادامه ۲ بر یک نتیجه را به «رودیگو روخاس» از شیلی واگذار کرد تا پرونده هر سه سنگین وزن ایرانی حاضر در دبی بسته شود.

در مبارزات گروه شانس مجدد وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور با برتری یک بر صفر برابر «ناتالی ویلیام» از انگلستان به دیدار رده بندی راه یافت.

بنابراین فردا یکشنبه ۲۷ بهمن ماه کاراته ایران شانس کسب دو طلا و پنج برنز را دارند. ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و شیما آل سعدی در وزن ۶۱- کیلوگرم دو نماینده ایران در مبارزات فینال هستند. سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهسا افسانه د، کاتای انفرادی، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تاتامی خواهند رفت.

فاطمه صادقی، نگین باقری، امیرمهدیزاده، علی اصغرآسیابری نیز روز گذشته از دور مسابقات حذف شدند.

آخرین اخبار