www.khabarrazmavar.ir

لیگ جهانی کاراته - امارات؛

شناسه خبر : ۱۴:۰۷ 1398/11/26

سرگروه تیم ملی کاراته به دیدار نهایی راه یافت

ذبیح الله پورشیب با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ جهانی در امارات راه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در رقابت‌های لیگ جهانی و در مبارزات وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی ایران سه نماینده داشت که در این بین ذبیح الله پورشیب موفق شد به دیدار نهایی صعود کند. وی دور نخست استراحت داشت و سپس «فردی والرا» از ونزوئلا را با رأی داوران شکست داد و سپس دو بر یک برابر «فرج النشری» از عربستان را از پیش رو برداشت. سرگروه تیم ملی کشورمان در ادامه  «ایگو چیخامریف» از قزاقستان  را نیز با رأی داوران شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

مهدی خدابخشی در این وزن کار خود را با برتری ۴ بر یک برابر «ویلیام دیانته» از بلژیک آغاز کرد و سپس ۵ بر یک «آنتوان ایساکو» از بلاروس را از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه خود «گنجی گریلون» از فرانسه، دارنده نشان طلا و برنز جهان را یک بر صفر شکست داد.

دیدار نیمه نهایی این وزن را پورشیب و خدابخشی از کشورمان برابر هم برگزار کردند که در پایان پورشیب با برتری ۳ بر ۲ راهی مبارزه پایانی شد. وی برای کسب مدال طلا فردا به مصاف» دانیار یولداشف» از قزاقستان می‌رود.

کیوان بابان در همین وزن دور نخست به «آیخان مامیف» از آذربایجان ۳ بر ۲ باخت و با شکست این آذری در مبارزه دوم، بابان از گردونه رقابتها کنار رفت.

در مسابقات امروز شیما آل سعدی به دیدار نهایی وزن ۶۱- کیلوگرم زنان راه یافت. رزیتا علیپور در همین وزن به گروه شانس مجدد رفت. ابوالفضل شهرجردی و متین زارع در کاتای انفرادی هم حذف شدند.

روز گذشته بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و  افسانه در کاتای انفرادی به دیدار رده بندی رفتند. فاطمه صادقی، نگین باقری، امیرمهدیزاده و علی اصغرآسیابری از دور مسابقات حذف شدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید