www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۸ 1401/01/07

تشریح فرایند انتخابی تیم ملی کاراته مردان

سرمربی تیم ملی کاراته با تشریح برنامه های تیم ملی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در دو مرحله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید شهرام هروی در خصوص روند انتخاب تیم ملی گفت: نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود. به همین منظور از ۱۴ فروردین اردو آغاز می‌شود تا نفرات سوم مشترک و نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کنند و در نهایت یک کاراته کا در اردو باقی بماند.

وی افزود: در مرحله دوم مسابقات انتخابی که ۷ و ۸ خرداد ماه برگزار می‌شود نفرات تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و اسیا ۲۰۲۱، نفر اول مسابقات قهرمانی کشور و نفر منتخب مرحله اول انتخابی (در مجموع ۴ کاراته کا) به صورت دوره‌ای و رفت برگشت با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت در هر وزن دو ورزشکار در اردو باقی بماند.

سرمربی تیم ملی کاراته که با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفتگو می‌کرد ادامه داد: رقابت‌های تمام اوزان طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود و تنها وزن ۷۵- است که مسابقات انتخابی در مرحله دوم ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

هروی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دومین مرحله مسابقات انتخابی، در هر وزن ۲ ورزشکار در اردو باقی می‌ماند، انتخاب نفرات جهت مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی «هانگژو» بر اساس نظم، انضباط و عملکرد ورزشکاران در ابعاد فنی و اخلاقی و انتخابی‌های برگزار شده در اردو مشخص می‌شود. البته ممکن است عملکرد ورزشکاری به گونه‌ای باشد که با تصمیم کادر فنی به هر سه رویداد مهم پیش رو اعزام شود.

آخرین اخبار