www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۳۰ 1400/01/24

منوچهری خبر داد: صدور دفترچه داوری برای داوران فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی

رئیس کمیته داوران فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تهیه دفترچه های داوری برای داوران و ساماندهی به قوانین شش استایل کیک بوکسینگ از جمله برنامه های اصلی ما در سال 1400 هستند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رضا منوچهری اذعان داشت: در سال 1400، دفترچه های داوری تهیه خواهد شد ، در این دفترچه ها، اطلاعات کامل داوران رشته های تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، سوابق و درجات هر کدام درج می شوند.

وی افزود: از دیگر برنامه های اصلی کمیته داوران در سال جاری، ساماندهی به قوانین استایل های مبارزاتی کیک بوکسینگ (در شش استایل) که شامل تدوین و یا یکسان سازی این قوانین می شود. همچنین در کنار دوره های تربیت مدرس و داوری در سطح کشور، امسال دوره بازآموزی سراسری داوری کیک بوکسینگ برگزار می شود.

منوچهری که ریاست هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان را نیز بر عهده دارد، در بخش دیگری از صحبت هایش، درخصوص کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران گفت: یکی از مهمترین اتفاقات در دوران ریاست یوسف بهتری در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، می تواند همین کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در ایران باشد که مدتها بود جامعه رزمی کشور منتظر آن بود.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم هرچه سریع تر برای فعالیت انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در کشور، برنامه ریزی شود و با ساماندهی مناسب آن، جلوی فعالیت برخی افراد سودجو که مدتهاست به صورت زیر زمینی به  این رشته مشغول هستند، گرفته شود و از طرفی هم راه برای کسانی که قصد داشتند به صورت قانونی در این حوزه فعالیت کنند باز شود، ما در هیئت گلستان ،در این زمینه متخلف نداشتیم اما اطمینان دارم که با کسب این مجوز، عده ای فعالیت خود را در هنرهای رزمی ترکیبی به صورت رسمی شروع خواهند کرد و طرفداران خودش را در استان ما دارد.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان درخصوص فعالیت های این هیئت، اظهار داشت: در سال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور، بیشتر برنامه های استان به صورت آنلاین برگزار گردید و ما دوره دانش افزایی، دوره مربیگری، چهار دوره مسابقات مجازی شامل فرهنگی و …و  برنامه هایی از این قبیل داشتیم، در مسابقات مجازی رشته های مختلف کشور شرکت کردیم و هیئت ما یکی از هیئت هایی بود که بیشترین تعداد نفرات اعزامی به دوره های تربیت مدرس و داوری داشت.

عضو کمیته فنی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، گفت: تقویم سالیانه هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان در سال 1400 نوشته شده است ما امسال ، به دنبال کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا استان هستیم که بتوانیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تدوین آیین نامه خاص، مسابقاتی را به صورت حضوری برگزار کنیم، البته مسابقات در شرایط ویژه ای برگزار می شود، بدون تماشاگر خواهد بود و قصد داریم، طوری برنامه ریزی کنیم که بیش از 10 نفر در سالن برگزاری مبارزات حضور نداشته باشند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید