www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۶ 1399/07/07

بهتری: این هفته برنامه‌های اردویی و مسابقات را اعلام می‌کنیم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: این هفته با سازمان تیمهای ملی و سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون جلسه خواهیم داشت و برنامه‌ قطعی مسابقات را اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، یوسف بهتری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به صدور مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش جهت آغاز فعالیت‌های فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: برای گرفتن مجوز فعالیت‌های ورزشی در مجموعه‌مان دستورالعمل‌ها و نکات ایمنی را تنظیم و تدوین کرده و به ستاد مقابله با کرونا در ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی فرستادیم. برهمین اساس روز گذشته مجوز برگزاری اردوها و مسابقات ورزش‌های رزمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی صادر شد.

وی در خصوص برنامه‌ریزی به منظور برگزاری اردوهای تیم ملی، مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، عنوان کرد: پس از ماهها وقفه در برگزاری مسابقات و اردوهای‌مان هم اکنون با صدور مجوز برای آغاز فعالیت‌های ورزش‌های رزمی، می‌توانیم یک برنامه مدون و رو به جلو را فدراسیون اجرایی و عملیاتی کنیم. این هفته با سازمان تیمهای ملی و سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جلسه خواهیم داشت و برنامه‌ قطعی مسابقات را اعلام می‌کنیم تا ورزشکاران با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تمرین خود را استارت بزنند.

بهتری با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار هزینه‌بر است، تاکید کرد: از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی موارد، مشخصات و مختصاتی برای مقابله با کرونا به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی داده شده است که حتما باید تست کرونا (پی سی آر) در هر دوره از برگزاری اردوها از تمامی نفرات گرفته شود از این رو صرف این هزینه‌ها هنگفت و خیلی زیاد است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی درباره حضور تیمهای از کشورمان در رقابتهای برون‌مرزی سال آینده نیز یادآور شد: مسابقات ایندورگیمز خرداد ماه 1400 در بانکوک برگزار می‌شود که دو تیم سامبو و پنچاک سیلات در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

آخرین اخبار