www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۲ 1396/12/10

بازگشت داریوش با UFC 222

سایبورگ برای دومین دفاع از عنوان قهرمانی وارد قفس می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد UFC 222 بامداد یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ به وقت کشورمان (شنبه شب ۳ مارس ۲۰۱۸) و به میزبانی استادیوم T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار خواهد شد.

تیتر این رویداد نبرد بر سر عنوان قهرمانی دسته پر وزن بانوان UFC بین کریستین جاستینو وِنانسیو مشهور به کریس سایبورگ مدافع عنوان قهرمانی و یانا کونیتسکایا مشهور به FOXY مدعی قهرمانی این وزن خواهد بود.سایبورگ فایتر ۳۲ ساله برزیلی-امریکایی پس از پیروزی بر تونیا اِوینجر و کسب عنوان قهرمانی پر وزن و سپس با پشت سر گذاشتن هالی هولم اکنون برای دومین دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد کیج می شود تا در برابر فایتری از روسیه قرار گیرد که عنوان قهرمانی خروس وزن Invicta را یدک می کشد و برای نخستین بار در هشت ضلعی UFC ظاهر می شود.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد فرانکی ادگار قهرمان سابق سبک وزن UFC و نفر دوم رده پر وزن رو در روی برایان اُرتگا نفر سوم رنکینگ این دسته قرار خواهد گرفت.ابتدا قرار بود ادگار در تیتر اصلی این رویداد برای به دست آوردن کمربند قهرمانی پر وزن به مصاف مکس هالووی مدافع عنوان قهرمانی برود اما آسیب دیدگی پای هالووی برنامه را به هم ریخت و UFC اُرتگا را به عنوان حریف رو در روی ادگار قرار داد.

اما برای ما یک اتفاق مهم نیز در فایت کارت UFC 222 وجود دارد و آن حضور بن ایل داریوش فایتر آشوری متولد ایران در این مسابقات است. داریوش در فایت کارت مقدماتی این رویداد می بایست به مصاف الکساندر هرناندز امریکایی برود! داریوش در سال ۲۰۱۷ دو مبارزه انجام داد که مبارزه نخست را با ناک اوت در برابر ادسون باربوزا شکست خورد و در مبارزه دوم هم در برابر اِوان دانهَم به تساوی رسید تا پیش از مبارزه با هرناندز جوان رکورد ۱۳ پیروزی-۳ شکست و ۱ تساوی را در اختیار داشته باشد اما در سمت دیگر الکس هرناندز با ۲۵ سال سن نخستین حضور خود در UFC را تجربه می کند.او تا پیش از این در سازمان هایی چون LFA،RFA و HERO FC مبارزه می کرده و بدون شک برای درخشش در برترین لیگ MMA جهان لحظه شماری می کند. تقابل تجربه داریوش و قدرت جوانی هرناندز نوید مبارزه ای جالب و جذاب را می دهد.
اما مبارزات دیگری نیز در این رویداد برگزار می شود که برنامه آن بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی شماره یک:

نیمه سنگین وزن: جُردَن جانسون با آدام میلستید
خروس وزن: برایان کاراِوِی با کودی اِستَمن
ولترویت: مایک پایل با زاک اُتو

مبارزات مقدماتی شماره دو:

میان وزن: سی بی دالاوی با هکتور لامبرد
خروس وزن: جان دادسون با پدرو مونهز
سبک وزن: بن ایل داریوش با الکساندر هرناندز
کاه وزن بانوان: اشلی یودر مکنزی درن

مبارزات اصلی:

خروس وزن بانوان: کَت زینگانو با کِتلِن ویرا
سنگین وزن: استفان استرو با اندری آرلوفسکی
خروس وزن: شان اُ مالی با آندره سوخامثاث
پر وزن: فرانکی ادگار با برایان اُرتگا
مبارزه عنوان قهرمانی پر وزن بانوان: کریس سایبورگ با یانا کونیتسکایا

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید