www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۸ 1399/11/25

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون انجمن‌های ورز‌ش‌های رزمی

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به‌همراه مجید کیهانی عضو هیئت‌رئیسه کمیته و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی و حسین رامادان با حضور در محل فدراسیون انجمن‌های ورز‌ش‌های رزمی از این فدراسیون بازدید کرد. یوسف بهتری، […]

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به‌همراه مجید کیهانی عضو هیئت‌رئیسه کمیته و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی و حسین رامادان با حضور در محل فدراسیون انجمن‌های ورز‌ش‌های رزمی از این فدراسیون بازدید کرد.

یوسف بهتری، رئیس فدراسیون ضمن خیرمقدم به دکتر صالحی امیری و هیات همراه گفت: در طول تاریخ تاسیس فدراسیون انجمن‌های ورز‌ش‌های رزمی، این نخستین بار است که رئیس کمیته ملی المپیک در جمع ما حاضر می‌شوند.

بهتری پیرامون عملکرد و دستاوردهای فدراسیون طی یک سال گذشته اظهار داشت: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی پیش از این با عنوان فدراسیون ورزش های بومی و محلی خوانده می شد که با این تغییر نام قدرت چانه زنی افزایش یافت و در همین راستا آیین نامه جدید فدراسیون را ‌تدوین‌کردیم و ستاد بازیهای آسیایی داخل سالن را تشکیل دادیم که به رغم تاخیر در تاریخ برگزاری این رویداد ما همچنان تمرینات را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: همچنین تیم مدیریتی جدید طی سال گذشته به افزایش سرانه ورزشی، توسعه سایت اداری، جلوگیری از صدور احکام جعلی، تصویب آئین‌نامه فدراسیون، رایزنی جهت عضویت در فدراسیون جهانی آیکیدو IIF و تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی داخل سالن پرداخت و امیدواریم‌ پنجاک‌سیلات و سامبو بتوانند در مسابقات آسیایی داخل سالن تایلند افتخارات بیش‌تری بیافرینند.

بهتری ادامه داد: کرسی‌های بین‌المللی و آسیایی خوبی در رشته‌های فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی داریم و مخاطبان ما در سال ۱۳۹۸ حدود 210 هزار نفر بوده‌اند.

وی افزود: قطعه زمینی در استادیوم آزادی به مساحت ۹۹۶ متر تملک شده که کارهای ساخت و پرداخت مجموعه ورزشی آن‌جا با کمک دولت انجام خواهد شد. متاسفانه فدراسیون ما در این محل مستاجر است و مبالغ قابل‌توجهی را به شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور بدهکاریم.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این بازدید اظهار داشت: در این روز مبارک به دیدار شما آمده ایم تا خسته نباشیدی به رئیس، مجموعه فدراسیون، هیئت ها و انجمن ها در سراسر کشور بگوییم.

وی افزود: این فدراسیون، جامعه مخاطب وسیع و در فرهنگ ایرانی محبوبیت بسیار دارد و امیدوارم پس از کرونا به جایگاه اصلی خودش برگردد .

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با تاکید بر حمایت حداکثری از این فدراسیون افزود : ما به دنبال شیرین کردن کام مردم هستیم که این مهم از طریق کسب نتایج موفق در رویدادهای ورزشی حاصل خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: با درایت مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش بودجه ، حمایت های ما برای حضور موفق در ۶ رویداد مهم در ۱۴۰۰ بیشتر خواهد بود ؛ ما در سال ۱۴۰۰ کام مردم را ‌شیرین‌ خواهیم کرد به خصوص که مردم در شرایط سختی به لحاظ کرونا و هم شرایط اقتصادی هستند و ما با نتایج درخشان به سمت نشاط و شادی مردم حرکت خواهیم کرد.

دکتر صالحی امیری با اشاره به وضعیت بودجه گفت: امسال و‌ سال آینده کمک‌های مالی بیش‌تری از سمت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش صورت می‌گیرد. امسال حدود ۵۰ میلیارد تومان کمک مستقیم به فدراسیون‌های ورزشی کشور داشتیم که تا الان ۴۸ میلیارد آن محقق شده. سال بعد هم در صورت تصویب لایحه بودجه ورزش قهرمانی در مجلس، جهش مهمی در کمک به فدراسیون‌ها انجام می شود. سال آتی، یک سال پررویداد است و برای موفقیت در این رویدادها به اعتبارات مالی نیاز است.

وی تصریح کرد: جامعه 200 هزار نفری مخاطب این فدراسیون، جامعه بزرگی است. آقای بهتری این مجموعه را خوب می شناسد و در کار خودش جدی است و من شخصا از روند توسعه فدراسیون، ارزیابی مثبتی دارم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت : تمام ظرفیت های ما برای بازیهای المپیک و آسیایی است ولی نماد آن در شهریور ، آبان و ‌بهمن است، ما و مجموعه وزارت ورزش همه امکانات را بسیج کرده ایم که بهترین نتیجه را کسب کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم .

 

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید