www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۶ 1399/11/23

نظر قهرمان درباره دسته سبک وزن یو اف سی! + فیلم

حبیب نورماگومدوف: “دسته سبک وزن باید به کارش ادامه دهد و داستین شایسته قهرمانیست.”

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک وزن UFC چند هفته پیش یک دیدار خصوصی پشت درهای بسته با رئیس سازمان در ابوظبی داشت. وایت پس از این جلسه به خبرنگاران گفت که احتمال بازگشت حبیب وجود دارد ولی خود حبیب چند روز بعد اظهار نظر متفاوتی داشت.

قهرمان حال حاضر سبک وزن یو اف سی اکنون می گوید که او یک جلسه دیگر با رئیس در هفته های پیش رو دارد ولی با این وجود همچنان بر موضع خود مبنی بر بازنشستگی اصرار دارد. او در مصاحبه اخیر خود با شبکه Match TV روسیه گفته در نبود او داستین پویریر که همین اخیراً هم کانر مک گرگور را با ناک اوت شکست داده بود، شایستگی رهبری دسته سبک وزن های یو اف سی را دارد.

گزارشات دریافتی اخیر حاکی از آن است که سازمان یو اف سی در ماه مِی امسال به دنبال برگزاری مبارزه سوم بین داستین پویریر و کانر مک گرگور است ولی اگر خروجی ملاقات حبیب و دِینا وایت نتیجه اش خلع عنوان حبیب باشد، داستین پویریر می تواند زودتر از زمان مبارزه با مک گرگور با مدعی رنک بالاتری برای کمربند قهرمانی رها شده حبیب مبارزه کند.

از جمله گزینه های مطرح شده چارلز اولیویرا برزیلی است که هشت پیروزی پیاپی داشته و از مدعیان جدی دسته محسوب می شود. نفر دیگر مایکل چندلر است که در مبارزه اول خود در هشت ضلعی یو اف سی عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد دن هوکر را با ناک اوت شکست دهد و در جایگاه چهارم سبک وزن ها قرار گیرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار