www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۲۴ 1399/12/14

امیر علی اکبری تنها کمربند قهرمانی را می خواهد!

مبارز ایرانی پیش از اولین مبارزه اش در وان چمپیونشیپ، از آخرین شرایط و اهدافش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، اولین نبرد امیر علی اکبری (۱۰-۱) مبارز سنگین وزن ایرانی در قفس سازمان ONE Championship عصر جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ پخش خواهد شد.

به همین بهانه خبرنگار سایت رسمی وان چمپیونشیپ سراغ امیر علی اکبری در سنگاپور رفت و گپ و گفت کوتاهی با او داشت. امیر درباره کنسل شدن چندین مبارزه اش در وان چمپیونشیپ گفت: “این کنسل شدن ها برایم کمی ناراحت کننده بود. چون من در اوج بودم و از نظر فیزیکی و ذهنی آماده مبارزه بودم ولی تمریناتم را متوقف نکردم و این اتفاقات باعث متزلزل شدن روحیه ام نشد.”

امیر در رویداد روز جمعه که ONE Championship: Fists of Fury 2 (مشت های خشم ۲) نام دارد باید با حریفی از کره جنوبی به نام کانگ جی وون مبارزه کند. فایتری که توانسته بود در مبارزه قبلی خود مهدی برقی یک ایرانی دیگر که اتفاقاً هم تیمی علی اکبری هم بود را شکست دهد. امیر درباره حریق کره ای خود گفت: “او فایتر خوبیست. بوکسش خوب است و مشت های خوبی هم می زند ولی ضربه هم می خورد. من باور دارم که در مبارزه از هر لحاظ از او قوی تر هستم و مبارزه هر طور که پیش برود من فکر می کنم از او جلوتر باشم. ایمان دارم که در کشتی، استرایکینگ و حتی جوجیتسو و هر جنبه دیگری از او قدرتمندترم.”

علی اکبری نه تنها خود را نسبت به وون بهتر می داند بلکه خود را بهتر از هر سنگین وزن دیگری در وان چمپیونشیپ می بیند.

“من باتجربه ترینم، بیشترین تعداد مبارزه را داشته ام، قوی ترینم. از نظر ذهنی سرسخت ترینم و با اعتماد به نفس می گویم که بهترین فایتر این دسته هستم و اینجا هستم تا کل این دسته را جارو کنم.”

امیر درباره پیش بینی خود درباره مبارزه با کانگ جی وون هم گفت: “می دانم که مبارزه امتیازی تمام نمی شود و با ناک اوت تمام خواهد شد. من به وان چمپیونشیپ آمده ام تا کارهای بزرگی انجام بدهم. من نه تنها می خواهم بهترین فایتر سنگین وزن وان چمپیونشیپ باشم بلکه می خواهم بهترین سنگین وزن کل دنیا بشوم. بنابراین برای این مبارزه آماده و هیجان زده ام.”

نکته جالب اینکه مبارزه دوم امیر علی اکبری در وان چمپیونشیپ هم مشخص شده و او در ماه آوریل باید با الکساندر مالیخین روس مبارزه کند و در ریتم مبارزه قرار بگیرد و خود را سریعتر به مبارزه قهرمانی سنگین وزن برساند.

“من اینجا آمده ام تا قهرمان بشوم. آن کمربند برای من است. من همین فردا آماده ام تا با برندون ورا مبارزه کنم ولی باور دارم که برندون ورا برای مبارزه با من آماده نیست برای همین از وان چمپیونشیپ خواستم تا مبارزات دیگری برایم ترتیب دهند. من قهرمانی و کمربند قهرمانی را می خواهم.”

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید