www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۰ 1398/11/26

ادعای جالب فلوید درباره روند آماده سازی خود برای مبارزه با کانر

“تمام تمرینی که داشتم شنا و دراز نشست بود.”

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سال ۲۰۱۷ فلوید مِیوِدر بوکسر افسانه ای و بی شکست در چهل سالگی برای یک مبارزه برابر کانر مک گرگور ستاره یو اف سی از بازنشستگی خارج شد و همانطور که انتظار می رفت موفق شد بدنام ایرلندی را با ناک اوت فنی در راند دهم شکست دهد.
در حالیکه تیم میودر همواره از سخت کوشی و تمرینات سخت فلوید برای مبارزه با کانر می گفتند اما خود فلوید مدعی شد که روند آماده سازی برای مبارزه با کانر سبک تر بود. او در مصاحبه با پادکست درینک چَمپز در این رابطه گفت:
“تمام کاری که من کردم شنا رفتن و دراز نشست بود. آن همه چیزی بود که انجام دادم. شنا، دراز نشست و گهگاهی کمی بوکس. کمی هم کیسه زدن چون کمپ تمرینی من در جاهای مختلفی بود. من چند روزی در وگاس کمپ تمرینی داشتم ولی گاهی یک هفته هم به باشگاه نمی رفتم. همانطور که قبل تر هم گفتم من این مبارزه را جدی گرفته بودم و می خواستم کمی در این مبارزه تفریح کنم و مردم را هم سرگرم کنم.”
فلوید پس از مبارزه با کانر مک گرگور یک بار دیگر در شب سال نو میلادی برای یک مبارزه نمایشی (Exhibition Match) برابر تنشین ناسوکاوا کیک بوکسر جوان ژاپنی قدم به رینگ سازمان ژاپنی RIZIN گذاشت و در همان راند نخست با ناک اوت فنی (سه ناک دان در یک راند) در همان راند اول ناسوکاوا را شکست داد.
فلوید قصد دارد تا در سال ۲۰۲۰ هم اگر شرایط مطلوبی فراهم شود بار دیگر از بازنشستگی خارج شود و به رینگ بوکس باز گردد.

آخرین اخبار