www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۸ 1398/10/03

احترام بعد از شب طوفانی! + فیلم

بدر هاری و ریکو ورهوون پس از مبارزه شنبه شب، در شبکه های اجتماعی به هوادارنشان پیام دادند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، پس از برگزاری رویداد بزرگ GLORY Collision 2 و دومین تقابل حساس ریکو ورهوون و بدر هاری که این بار بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن این سازمان بود؛ طرفداران هر دو مبارز منتظر اولین واکنش فایتر محبوبشان نسبت به نتیجه مبارزه بودند. که این اتفاق در شبکه های اجتماعی رخ داد.

ریکو ورهوون در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: “هر دوی ما دیروز هر چه که داشتیم ارائه دادیم، اسطوره به دلیل آسیب دیدگی توان ادامه مبارزه را نداشت و خیلی برای او حیف شد… چون من هرگز اینقدر به یک شکست نزدیک نشده بودم. دوبار ناک دان شدم. اوه خدای من از خودم بسیار ناراضی هستم و در همان لحظه کلاهم را (به نشانه احترام) برای بدر هاری به دلیل ارائه آنچه که من و هواردارن منتظرش بودیم از سر بر می دارم. آتش بازی و یک مبارزه واقعی چون این چیزی بود که اتفاق افتاد.

مهم نیست که شما چند بار زمین می خورید مهم این است که شما چند بار از جای خود بر می خیزید. این برد یا باخت اگر چه شما مشتاق دیدن آن هستید اهمیتی ندارد… سالم آمدن به خانه و دیدن کسانی که دوستشان داری مهم است. بدر می خواهم از تو به خاطر این مبارزه فوق العاده تشکر کنم و امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابی. ما دوباره یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.”

بدر هاری هم پس از مبارزه در صفحه اینستاگرامی خود چنین نوشت: “می خواهم از همه ارتشم (طرفدارانم) برای این شب مبارزه باورنکردنی تشکر کنم. شما فوق العاده بودید و من نمی توانم حسم را موقع ورود به رینگ در این جو دیوانه وار توصیف کنم. خیلی منحصر به فرد و مایه افتخار است که حمایت شما را پشت خودم دارم. شما می توانید تصور کنید چقدر برایم سخت است که این نتیجه را بپذیرم.

من به دنیا نشان دادم که هنوز برترین فایتر دسته سنگین وزن هستم. من همچنین به طور کامل متقاعد شدم که این کمربند را تصاحب خواهم کرد.

دوست دارم به ریکو ورهوون هم به خاطر روحیه ورزشکاری نمونه اش بعد از آسیب دیدگی که داشتم تشکر کنم. من بر می گردم. آماده باشید.”

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید