www.khabarrazmavar.ir

بوی انتقام می آید

شناسه خبر : ۲۱:۲۳ 1395/06/25

یقه گیری به روش سنگین وزن ها

مسئولان سازمان UFC اعلام کردند که استیپ میوکیچ قهرمان فعلی دسته سنگین وزن برای دفاع از کمربند طلایی خود می بایست بار دیگر با فابریسیو وردوم برزیلی دیدار کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دیداری که همانند اکثر مبارزات دسته سنگین وزن جنبه انتقامی دارد چراکه پیش از این میوکیچ توانسته بود با ناک اوت حریف صاحب نامش (در برزیل) به عنوان قهرمان سنگین وزن  UFCانتخاب شود. نبردی که پرحاشیه بود و وردوم درست بعد از اتمام آن اعلام کرده بود این شکست پایان کار نیست و برای باز پس گیری کمربند برنامه هایی دارد.

البته این دو مبارز هفته گذشته نیز توانسته بودند حریفان خود را در چارچوب UFC 203 شکست دهند. جایی که در آن میوکیچ کروات ، الیستر اوریم را ناک اوت کرده بود و وردوم نیز بر تراویس براون چیره شده بود.

حال خبر مبارزه مجدد میوکیچ – وردوم بیش از پیش برای هواداران متعصب برزیلی جذاب خواهد بود که چندماه پیش شاهد شکست نماینده کشورشان در برابر حریف بلند و بالای کروات بودند و به هیچ وجه دوست ندارند در جمع آوری عناوین قهرمانی سازمان یو اف سی (از 51 کیلوگرم تا سنگین وزن) از رقیب دیرینه خود یعنی آمریکا عقب بمانند. مخصوصا در شرایطی که میوکیچ اقامت ایالات متحده آمریکا را دریافت کرده و اکنون یک آمریکایی محسوب می شود.

410_fabricio_werdum_vs_stipe_miocic-0-0

آخرین اخبار