www.khabarrazmavar.ir

ووشو جوانان جهان - بلغارستان؛

شناسه خبر : ۱۵:۰۵ 1395/07/11

کیانی دست از سر مدال طلا برنمی دارد/ جزینی نقره گرفت

در ادامه رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان دختر تالوکار تیم اعزامی کشورمان بازهم درخشید و موفق به کسب دومین طلای خود شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ششمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی بلغارستان در شهر بورگاس جریان دارد که در ادامه رقابتهای بخش تالو زهرا کیانی یک طلای دیگر به داشته خود افزود.

زهرا کیانیدر فرم چیانگ شو رده سنی جوانان با کسب امتیاز ۹.۴۰ بر سکوی نخست ایستاد و طلا گرفت.تالوکار ژاپنی با امتیاز ۹.۳۹ به مدال نقره رسید و نماینده ایتالیا با ۹.۲۶ برنز گرفت.

این سومین مدال این دختر شایسته ایرانی بود. وی روز گذشته نیز دو مدال طلا و نقره کسب کرده بود تا عملکرد درخشانی را از خود برجای بگذارد.

1447739683421_news52-th3

همچنین فاطمه جزینی در رده سنی نوجوانان و در فرم «دائو شو» با کسب امتیاز ۸.۹۶ موفق به کسب مدال نقره شد. در این فرم تالوکاران هنگ کنگ با ۹.۰۴ و آمریکا با ۸.۸۹ به مدال های طلا و برنز دست یافتند. وی روز گذشته نیز در فرم «چانگ چوان» به مدال برنز رسیده بود.

تیم اعزامی کشورمان تا کنون در مجموع سانادا و تالو موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شده است. یوسف صبری، محمدمهدی گرشاسبی، زهرا کیانی(دو مدال) و محمدعلی مجیری پنج مدال طلا، فاطمه جزینی، حمیدرضا سهندی، طاها بدیعی و زهرا کیانی ۴ مدال نقره، فاطمه جزینی، فاطمه ویسی و آرمین افراز هم سه مدال برنز کسب کرده اند.

رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان با حضور تیم هایی از ۵۱ کشور جهان پنجشنبه گذشته در بورگاس آغاز و عصر روز دوشنبه هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار