www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۸ 1398/03/07

چالاکی: با توصیه پزشکان فاطمه از بیمارستان مرخص شد/خوشبختانه چشم او نور را حس می‌کند

برادر فاطمه چالاکی از شرایط پس ازجراحی چشم خواهر خود گفت: پزشکان اعلام کردند که چون چشم فاطمه نور را حس می‌کند، قطعا امید بسیار زیادی برای بهبودی چشم او وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور،  فاطمه چالاکی، عصر روز جمعه در سانحه تصادف در مازندران از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی شد و طی چند روز گذشته در بیمارستان فارابی تحت اولین عمل جراحی قرار گرفت.

تورج چالاکی از شرایط فعلی خواهر خود پس از مرخص شدن از بیمارستان، اظهار داشت: پس از جراحی که پزشکان روی چشم فاطمه انجام دادند، خوشبختانه شرایط او رو به بهبود است. با توصیه پزشکان وی از بیمارستان فعلا مرخص شده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: پزشکان توصیه کردند باید التهاب چشم وی بعد از عمل جراحی تمام شود تا بتوانیم برای عمل جراحی بعدی او را آماده کنیم. در حال حاضر چون پس از جراحی چشم فاطمه الهتاب زیادی وجود دارد، او نیاز به یک استراحت کوتاه مدت حداقل دو هفته ای دارد. برای اینکه او از فضای بیمارستان دور باشد صمیم بر این شد که فاطمه از بیمارستان مرخص شود و پس از چند روز دوباره پزشکان چشم او را معاینه کنند و زمان بعدی عمل جراحی مشخص شود.

چالاکی در پاسخ به این سوال که شرایط بینایی فاطمه چالاکی پس از جراحی‌های صورت گرفته چطور است، گفت: خوشبختانه وضعیت نسبت به روزهای ابتدایی بهتر شده است. چشم فاطمه نور را حس می‌کند و این بسیار امیدوار کننده است. پزشکان نیز اعلام کردند که چون خوشبختانه چشم فاطمه نور را حس می‌کند قطعا امید بسیار زیادی برای بهبودی چشم او وجود دارد. خدا را شکر پزشکان روند بهبودی چشم او را امیدوار کننده اعلام کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، باقری نایب رئیس، مسئولان فدراسیون پزشکی، مسئولان وزارت ورزش و دیگر مسئولان ورزش و محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته برای اینکه در این مدت ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. مسئولان فدراسیون کاراته واقعا در شرایطی کنار ما بودند که هیچ انتظاری از آنها نداشتیم. از همه مسئولان بیمارستان فارابی به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم.

آخرین اخبار