www.khabarrazmavar.ir

در پایان رقابتهای انتخابی؛

شناسه خبر : ۲۰:۴۶ 1396/04/11

ووشوکاران راه یافته به اردوی تیم ملی معرفی شدند

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار و در پایان نفرات برتر به اردوی آماده سازی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای ووشو قهرمانی جهان مهرماه سالجاری در کازان روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان به عنوان نایب قهرمان در این رقابتها شرکت خواهد کرد. به همین منظور رقابتهای انتخابی امروز در آکادمی ووشو برگزار شد و نفرات برتر مجوز حضور در اردوی آماده سازی را دریافت کردند.

مسعود انصاری و معین حاجی زاده در وزن ۵۲- کیلوگرم، مهدی محمدی و علیرضا قاسم زاده در وزن ۵۶- کیلوگرم، علی بختیاری در وزن ۶۰- کیلوگرم، حمیدرضا سهندی به همراه فرود ظفری در وزن ۵۶- کیلوگرم، محسن محمدسیفی رد زون ۷۰- کیلوگرم، یوسف صبری و عباس شیخی در وزن ۷۵- کیلوگرم، سعید سالمی در وزن ۸۰- کیلوگرم، امیر فضلی و معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم، میلاد عارفی مقام و سهیل خدرویسی در وزن ۹۰- کیلوگرم، محمد نصیری به حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰+ کیلوگرم در بخش ساندا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

همچنین در بخش بخش تالو سیدمحمدحسینی، هادی محمدی، فرشاد عربی، مهدی مختارپور، سامان احمدی، فرشید اسدیان، طاهر قاسمی، علی وطن خواه، حسین رحمانی، امیر محمدرضایی و مجید حسنلو به اردوی تیم ملی راه یافتند.

تمرینات تیم ملی ووشوی ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان از فردا (دوشنبه) آغاز می شود.

آخرین اخبار