www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۵ 1395/11/29

واشینگتون شگفتی ساز یا قربانی دیگر وایلدر؟

دئوننای وایلدر قهرمان سنگین وزن WBC برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف هموطنش جرالد واشینگتون بی شکست خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، واشینگتون بوکسر ۳۴ ساله اهل سن خوزه کالیفرنیا با رکورد ۱۸ پیروزی و ۱ تساوی از ۱۹ مبارزه و در حالی که تاکنون طعم شکست را نچشیده برای خارج کردن کمربند قهرمانی دسته سنگین وزن WBC از چنگال دئونتای وایلدر ماموریتی سخت و دشوار خواهد داشت.

واشینگتون درباره این مبارزه گفت: “من در رینگ به دهان او خواهم زد. شرایط فراهم باشد با تمرکز پیش می روم و او را تحت فشار می گذارم. هیچ نگرانی بابت ناک اوت های وایلدر ندارم، من کار خودم را می کنم. می دانم چه کار کنم و هدفم نیز مشخص است. سرم را پایین می اندازم و کارم را می کنم”.

اما بسیاری این هدف واشینگتون را ناممکن و دست کم بسیار دشوار می دانند. وایلدر به هیچ عنوان تمایل ندارد کسی وارد قلمرو او شود. او با رکورد ۳۷ پیروزی از ۳۷ مبارزه و ۳۶ پیروزی با ناک اوت قهرمانی بزرگ محسوب می شود. بمب افکن برنزی اهل آلاباما ضربات مشت پرقدرتی دارد که کمتر کسی تاب دوام آوردن زیر باران مشت های او را دارد.

برای دیدن این مبارزه دیدنی باید تا بامداد یکشنبه شب ۸ اسفند ۹۵ (۲۵ فوریه ۲۰۱۷) منتظر بمانیم. سالن “لگاسی آرنا” شهر بیرمینگهام ایالت آلاباما در ایالات متحده امریکا میزبان این رویداد بزرگ خواهد بود.

آخرین اخبار