www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۸ 1393/10/16

هشدار زارعیان به مدعیان تیم ملی جودو/ انتخابی‌های جذاب روی تاتامی

رقابتهای جودو قهرمانی کشور در حالی روز جمعه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که با هشدار سرمربی جدید تیم ملی به نظر می رسد رقابتهای سطح بالایی را در شاهد باشیم. به گزارش “رزم نیوز” ، سی و نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی مردان ایران جمعه هفته جاری در سالن شهید افراسیابی تهران […]

رقابتهای جودو قهرمانی کشور در حالی روز جمعه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که با هشدار سرمربی جدید تیم ملی به نظر می رسد رقابتهای سطح بالایی را در شاهد باشیم.

به گزارش “رزم نیوز” ، سی و نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی مردان ایران جمعه هفته جاری در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.  این مسابقات حکم اولین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی را نیز دارد و مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرده که تنها راه حضور در اردوی تیم ملی حضور در همین مسابقات است.

وی  که ششم دیماه مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است، به صراحت درباره دعوت ملی پوشان به اردو خاطرنشان کرد: تمام نفراتی که قصد حضور در تیم ملی را دارند باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و این تنها راه اخذ مجوز برای ورود به اردوی تیم ملی است البته اگر مورد خاصی به وجود آید کادر فنی درباره دعوت شدن ورزشکار تصمیم خواهد گرفت.

اینکه هیچ جودوکار برگه معافیت از حضور در رقابتهای انتخابی را در جیب ندارد شاید یکی از مهمترین نکات پیام زارعیان باشد. همین تذکر هشدار گونه باعث شده تا خیلی از نفراتی که مدعی حضور در تیم ملی هستند عزم رقابت روی تاتامی قهرمانی کشور را داشته باشند.

در شرایطی که فعالیت های تیم ملی جودو بعد از بازیهای آسیایی تقریبا به حالت تعلیق درآمد زارعیان و همکارانش کار سخت و دشواری پیش رو دارند و باید تلاش کنند تا با وارد کردن جوانان با آتیه ای که پتانسیل بالای خود را روی تاتامی قهرمانی جوانان آسیا به نمایش گذاشتند تیمی جدید ساخته و برای رساندن آن به استانداردهای بالا مسیر درستی را انتخاب کنند. هر چند تاکید می کنیم مسئولیت سختی را در این برهه قبول کرده است. مسئولیتی که کمتر مربی برای رسیدن به آن پا پیش می گذاشت!

البته انتظار معجزه نمی توان از این مربی با تجربه داشت و باید به فرصت داد تا به مرور برنامه های خود را در تیم ملی اجرا کند. شاید مسابقات قهرمانی آُسیا و چند تورنمنتی که پیش روی تیم ملی است بتواند میدان مناسبی برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان باشد.

آخرین اخبار