www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۵ 1396/01/28

موش بزرگ در آستانه تاریخ سازی بزرگ

دمیترویس جانسون با ده بار دفاع پیاپی از عنوان قهرمانی در کنار اندرسون سیلوا قرار گرفت تا تنها به یک پیروزی دیگر برای تاریخ سازی بزرگ در UFC احتیاج داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جانسون فایتر ۳۰ ساله امریکایی که قهرمانی دسته مگس وزن UFC را به دوش می کشد، پس از پیروزی بر ویلسون ریس در رویداد UFC on FOX 24 شانه به شانه اندرسون سیلوا چسبانید.

موش بزرگ اکنون با ده بار دفاع پیاپی از عنوان قهرمانی در کنار عنکبوت پا به سن گذاشته ای ایستاده که شانس کمی برای رقابت با او دارد. جدا از بحث سن و سال جانسون هم اکنون کمربند قهرمانی را در اختیار دارد و هر مبارزه ای که انجام دهد و پیروز شود به تعداد دفاع از قهرمانی هایش اضافه می شود و این در حالیست که سیلوا پس از باخت به کریس وایدمن در UFC 162 قهرمانی دسته میان وزن را از دست داده و برای رسیدن به یک مبارزه تایتل شات (مبارزه نبرد بر سر عنوان قهرمانی) کار سختی در پیش دارد چون تعداد مدعیان در این دسته بسیار است از جمله: یوئل رومرو، لوک راکهولد، گگارد موساسی، رابرت وایتیکر و ….پس با بررسی مختصری از وضعیت حال حاضر هر دو فایتر به این نتیجه می رسیم که همه چیز برای دمیتریوس جانسون مهیاست تا رکورد را به نام خود بزند.

اما گام بعدی برای جانسون چیست؟
موش بزرگ مدعیان دسته مگس وزن را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته ولی با نگاه به فایتران این دسته نامی که بیش از همه توجه شما را به خود جلب می کند “جوزف بناویدز” است. او دو بار با جانسون مبارزه کرده که حاصل هر دو مبارزه برای بناویدز شکست بود ولی باید به این نکته توجه داشت که او پس از شکست دومش در برابر جانسون شش مبارزه انجام داده که هر شش مبارزه را با پیروزی پشت سر گذاشته پس مصاف سوم بین او و جانسون می تواند محتمل ترین گزینه باشد. با تمام این تفاسیر هر فایتری که در برابر جانسون قرار گیرد انگیزه فوق العاده ای در جانسون ایجاد خواهد کرد زیرا مبارزه بعدی او مبارزه ای عادی نخواهد بود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار