www.khabarrazmavar.ir

با حضور چهره‌های ورزشی و در ورزشگاه عضدی رشت

شناسه خبر : ۱۶:۰۵ 1397/07/08

مراسم تشییع پیکر قهرمان کیک بوکسینگ جهان برگزار شد + عکس

مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدمصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ کشورمان امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روز گذشته که یک تصادف در مسیر رستم آباد رودبار به امامزاده هاشم رشت رخ داده بود که سیدمصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم‌های ملی موی تای و کیک بوکسینگ کشورمان برای کمک به حادثه دیدگان تصادف دو خوردوی دیگر از خودروی خود پیاده شده بود، یک خودروی نیسان با وی و یکی از مصدومان برخورد کرده و سید مصطفی رضازاده قهرمانانه، جان به جان آفرین تسلیم می کند. مراسم تشییع پیکر مرحوم سید مصطفی رضازاده پهلوان و سرمربی اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ ایران امروز(یک شنبه هشتم مهرماه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

سید مصطفی رضازاده بنیانگذار کیک بوکسینگ و موی تای در گیلان و اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران بود که در سه رشته تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای بعنوان ملی پوش و مربیگری ملی ۵ رشته رزمی را در کارنامه خود دارد.

مصطفی رضازاده در باشگاه عقاب المپیک پرورش دهنده قهرمانان بزرگی همچون آرمین هادی پور از قهرمانان تکواندوی آسیا و جهان و بسیاری قهرمانان دیگر بود.

وی عنوان کاپیتان تیم ملی، مدال طلای رقابت های کیک بوکسینگ جهان در اتریش و به عنوان مربی، نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در ماکائو را در کارنامه ورزشی خود داشت.

گروه رزم آور ضایعه درگذشت مرحوم رضا زاده را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت می‌گوید.

آخرین اخبار