www.khabarrazmavar.ir

ووشو قهرمانی آسیا - چین تایپه؛

شناسه خبر : ۱۸:۳۵ 1395/06/12

محمدی و آهنگریان با شکست رقبای خود به نیمه نهایی صعود کردند

در ادامه رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا دو عضو تیم ساندا کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روز دوم از نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا امروز جمعه در چین تایپه پیگیری شد که نمایندگان کشورمان در بخش ساندا رقبای خود را شکست دادند و تالوکارها با وجود اجرای نمایشی در خور توجه و کسب امتیازات بالا از دست یابی به مدال بازماندند.
در بخش ساندای مردان «مهدی محمدی» که از رده جوانان به تیم ملی راه پیدا کرده  در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۶- کیلوگرم «کای وا کان» از ماکائو را در دو راند متوالی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطع کرد. وی روز گذشته و در دور نخست برابر«اوازبک امان بکوف» از قرقیزستان صاحب برتری شده بود.محمدی برای رسیدن به دیدار نهایی «وان بائه توم» از ویتنام را پیش رو دارد.
«عرفان آهنگریان» دیگر نماینده ساندای کشورمان در وزن ۶۰- کیلوگرم برابر «یان سان متو» از ماکائو صاحب برتری ۲ بر صفر شد. وی که روز گذشته «پتون بالاواردانا» از سریلانکا را  شکست داده بود با این دو پیروزی به نیمه نهایی راه پیدا کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی برای صعود به دیدار نهایی باید با «جیانگ ترونگ» از ویتنام پیکار کند.
اما در بخش تالو و در رده بانوان هانیه رجبی در فرم «چانگ چوان» با امتیاز ۹،۶۲ و زهرا کیانی با امتیاز ۹،۶۱ به کار خود پایان دادند. حمیده برخور در فرم «تای چی چوان» امتیاز ۹،۶۱ و فاطمه حیدری در فرم «تای چی جین» با امتیاز ۹،۳۴ به کار خود پایان دادند.
در بخش مردان و در «فرم چانگ چوان» رضا خلف زاده امتیاز ۹،۵۲ و امیر محمدرضایی امتیاز ۹،۴۱ را به نام خود ثبت کردند. در «فرم نان چوان»  طاهر قاسمی امتیاز ۹،۶۳ و فرشاد عربی امتیاز ۹،۳۲ را کسب کرده و از دست یابی به مدال بازماندند.
نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا تا روز پانزدهم شهریورماه ادامه دارد.

آخرین اخبار