www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۴۰ 1394/10/09

لیگ برتر تکواندو؛ قهرمان نیم فصل معرفی می شود/ مدعیان رودروی هم

پرونده دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا پنجشنبه با برگزاری ۱۲ دیدار بسته خواهد شد که تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف هم می‌روند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم های حاضر در این رقابتها رقابتهای برای برگزاری دیدارهای هفته هفتم تا نهم […]

پرونده دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا پنجشنبه با برگزاری ۱۲ دیدار بسته خواهد شد که تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم های حاضر در این رقابتها رقابتهای برای برگزاری دیدارهای هفته هفتم تا نهم فردا پنجشنبه در خانه تکواندو به روی «شی هاپ چانگ»  می روند تا با برگزاری ۱۲ دیدار پرونده دور رفت این رقابتها بسته شود.

شهرداری ورامین صدرنشین فعلی لیگ برای کسب قهرمانی نیم فصل سه بار باید برای دیدار با سونیا ، یاسین پیش رو و قوامین به میدان خواهد رفت. پیام خانلرخانی که اسبقی و مردانی دو ملی پوش را خود را در اختیار ندارد با اتکا به جوانان خود در تلاش است تا با کسب سه پیروزی متوالی فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.

قوامین تیم دو جدول هم قبل از دیدار با صدرنشین باید دانشگاه آزاد و شهدای ساری پیکار کند. در واقع دیدارهای این هفته می تواند تا حدو زیادی عیار تیم را که با هدایت جواد فریدونی راهی لیگ برتر شده را بیشتر مشخص کند.

برنامه دیدارهای لیگ برتر تکواندو در حالی برای فردا پنجشنبه اعلام شده که وضعیت آلودگی هوا در وضعیت اضطرار قرار دارد و برخی مسابقات ورزشی تعطیل شده ولی سازمان لیگ تکواندو در برگزاری رقابتها پافشاری می کند.

برنامه کامل هفته هفتم:
گيتي پسند اصفهان – لوازم خانگي كن
سونيا – شهرداري ورامين
شهداي ساري – ياسين پيشرو قم
پاس قوامين – دانشگاه آزاد
هيات تكواندو استان قزوين (استراحت)

برنامه کامل هفته هشتم:
گيتي پسند اصفهان – هيات تكواندو استان قزوين
شهرداري ورامين – ياسين پيشرو قم
لوازم خانگي كن – دانشگاه آزاد
شهداي ساري – پاس قوامين
سونيا (استراحت)

برنامه کامل هفته نهم:
سونيا – ياسين پيشرو قم
هيات تكواندو استان قزوين – دانشگاه آزاد
شهرداري ورامين – پاس قوامين
لوازم خانگي كن – شهداي ساري
گيتي پسند اصفهان (استراحت)

Tel-razmavar1

آخرین اخبار