www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۹ 1394/09/26

لیگ برتر تکواندو؛ شهرداری ورامین فاتح بازی مهم هفته/ قوامین همچنان در صدر

هفته های پنجم و ششم از رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با نزدیک شدن مدافع عنوان قهرمانی به صدر جدول و تداوم پیشتازی پاس قوامین به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر ، با برگزاری شش دیدار در خانه تکواندو پرونده رقابتهای لیگ برتر در پایان هفته ششم با صدرنشینی قوامین بسته شد. در مهمترین بازی […]

هفته های پنجم و ششم از رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با نزدیک شدن مدافع عنوان قهرمانی به صدر جدول و تداوم پیشتازی پاس قوامین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، با برگزاری شش دیدار در خانه تکواندو پرونده رقابتهای لیگ برتر در پایان هفته ششم با صدرنشینی قوامین بسته شد. در مهمترین بازی این هفته تیم های اول و دوم جدول به مصاف هم رفتند. پاس قوامین که با هدایت جواد فریدونی در صدر قرار داشت پس از پیروزی ۷ بریک برابر هیات تکواندو قزوین ، گیتی پسند تیم دوم جدول را هم با همین نتیجه شکست داد تا جایگاه خود را در صدر حفظ کند

در این دیدار صادق موسوی تنها تکواندوکار پیروز تیم اصفهانی بود و علی چهره قانی ، مهدی قیاسی ، سیاوش فخرایی ، پوریا عرفانیان ، محمد خمسه ، حسین قربان زاده و محمد کاظمی هم برای پاس قوامین به پیروزی دست پیدا کردند.

شاگردان فریبز عسگری در این یاسین پیش روقم در دیدار برابر گیتی پسند به تساوی ۴ بر۴ رضایت دادند. هادی تیران ، مهدی اسحاقی ، سید محمد رفیعی و فرهاد عبداللهی برای یاسین پیش رو صاحب پیروزی شدند و محمد عبداللهی ، محمود حسینی ، علیرضا درویش پور و جلال خدامی هم برای گیتی پسند چهار پیروزی کسب کردند.

یاسین پیش رو بعد از این تساوی ۵بر۳ نتیجه را به دانشگاه آزاد اگذار کرد. در این دیدار سید محمد رفیعی ، مهدی اسحاقی و فرزاد ذوالقدری سه پیروزی تیم یاسین پیشرو را کسب کردند و جواد امیری ، کسری مهدی پور ، امید عمیدی ، سعید رجبی و  میرهاشم حسینی هم برای تیم دانشگاه به پیروزی دست پیدا کردند.

شهرداری ورامین که ملی پوشان خود را در ترکیب قرار نداده بود برابر شهدای ساری به پیروزی ۶ بر ۲ دست پیدا کرد. امیرحسین ساسان و سروش احمدی دو تکواندوکار پیروز تیم ساروی بودند و برای شهرداری ورامین هم جعفر خلیل زاده ، احمد خسروفر ، سید مهران قوام ، میرمهدی لباس دوز ، حمید رضا بیات و محمد جواد قملاقی ۶ پیروزی کسب کردند.

در یک دیدار عقب افتاده هم شهرداری ورامین و گیتی پسند به میدان رفتند . این دیدار که تحت تاثیر خداحافظی بی مقدمه علیرضا نصر از دنیای قهرمانی بود در نهایت به برتری ۵ بر۳ شهرداری ورامین انجامید.علیرضا نصر ، محمد امامی و جلال خدامی برای گیتی پسند ، جعفر خلیل زاده ، مهدی عباسیان ، محمد سالار وحیدی ، محمد جواد قملاقی و ابوالفضل یعقوبی هم شاگران پیروز پیام خانلرخانی بودند.

خرابی سیستم رایانه ای داوری بارها و بارها در مبارزات وقفه ایجاد کرد . این مشکلات تا جایی پیش رفت که حتی رئیس فدراسیون هم وارد عمل شد و از رئیس کمیته داوران خواست مشکل را رفع کند. ولی گویا سیستم پراشکال داوری نمی خواست سرسازگاری داشته باشد و اعتراض شدید تماشاگران را نیز در پی داشت.

در پایان هفته ششم پاس قوامین با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی در صدر باقی ماند. شهرداری ورامین با ۱۲ امتیاز از چهار بازی تا مکان دوم جدول بالا آمد و دانشگاه آزاد با ۹ امتیاز از بازی در مکان سوم ایستاد. یاسین پیشرو قم از ۵ بازی خود ۷ امتیازی شد و از مکان دوم به خانه چهارم نقل مکان کرد. لوازم خانگی کن و شهدای ساری همانند قمی ها ۷ امتیاز دارند اما هر دو با تفاضل ۲ در رده پنجم و ششم قرار دارند.

نتایج کامل هفته پنجم:
* یاسین پیش رو قم  ۴ – گیتی پسند اصفهان ۴
* سونیا ۲ – دانشگاه آزاد ۶
* هیات تکواندو قزوین یک – پاس قوامین ۷
* شهدای ساری ۲  – شهرداری ورامین ۶

بنتایج کامل هفته ششم:
* گیتی پسند اصفهان یک – پاس قوامین ۷
* سونیا  ۳- شهدای ساری  ۵
* هیات تکواندو قزوین ۲ – لوازم خانگی کن ۶
* دانشگاه آزاد ۵ – یاسین پیش رو قم۳

Tel-razmavar1

آخرین اخبار