www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۹ 1393/12/15

قلی‌پور: علی نژاد در هیچ حالی ورزشکاران را تنها نگذاشته است

ملی پوش ساندا معتقد است ووشو به واسطه حضور علی نژاد نتایج قابل قبولی کسب کرده است. به گزارش “رزم نیوز” ، حمیدرضا قلی پور در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص انتخاب مهدی علی نژاد برای سومین بار پیاپی به عنوان رییس فدراسیون ووشو گفت: رزومه ای که علی نژاد از خود در مدت 8 […]

ملی پوش ساندا معتقد است ووشو به واسطه حضور علی نژاد نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، حمیدرضا قلی پور در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص انتخاب مهدی علی نژاد برای سومین بار پیاپی به عنوان رییس فدراسیون ووشو گفت: رزومه ای که علی نژاد از خود در مدت 8 ساله ریاستش بر جای گذاشت نشان داد که بهترین مدیر ووشو است. من که نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات بودم باید بگویم که وی در همه حال همراه ورزشکاران است و اجازه نداده که ما سختی حس کنیم.

وی ادامه داد: ووشوی ایران در دنیا و در فدراسیون جهانی جایگاه قابل قبولی دارد. از زمانی که علی نژاد در راس فدراسیون ووشو قرار گرفت شرایط تغییر کرد. مربیان خوب چینی در این چند سال وارد ایران شدند. در دو دوره ای که تیم ایران در جام جهانی ووشو شرکت نکرد همه ورزشکاران اذعان کردند که مسابقات بدون حضور ایران رنگ و بویی نداشته است.

قلی پور در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی از علی نژاد دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر جامعه ووشو شرایط خوبی دارد اما با کمی تغییرات می‌توان وضعیت را بهتر از پیش کرد.

قلی پور در رابطه با اینکه در نظر سنجی سایت رزم آور به عنوان بهترین رزمی کار سال شناخته شده است گفت: مردم به من لطف داشتند و برای دومین بار در نظر سنجی، من را به عنوان بهترین رزمی کار سال انتخاب کردند. به غیر از من هادی ساعی دو بار به عنوان بهترین رزمی کار سال در این نظر سنجی انتخاب شده است. این اتفاق انگیزه من را بالاتر برده است تا در مسابقات آتی بتوانم بهتر از پیش نتیجه بگیرم.

قهرمان بازیهای آسیایی گوانگژو با اشاره به رقابت های قهرمانی جهان که در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد گفت: مهمترین مسابقاتی که پیش رو داریم رقابت های جهانی است. در اردیبهشت ماه سال آینده انتخابی درون اردویی خواهیم داشت. اگر جز دو نفر اول باشیم در اردو می مانیم. افراد شاخصی در هر وزن باهم رقابت می کنند. ماندن در لیست نهایی ترکیب تیم ملی ووشو دشوار است.

وی در رابطه با کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندا با ملی پوشان ارتباط خوبی دارد. او از قهرمانان به نام این رشته است و ورزشکاران را به خوبی درک می کند و تجربیات خوبی در اختیار ما قرار می دهد. تیم ملی ووشو با وی عملکرد قابل قبولی داشته است.

آخرین اخبار