www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۳ 1395/02/04

قضاوت داور ایرانی در رقابت تکواندوی المپیک ریو

حافظ مهدوی داور بین‌المللی ایران در المپیک ریودوژانیرو قضاوت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، حافظ مهدوی از داوران بین‌المللی ایران که تجربه قضاوت در مسابقات جهانی و جا‌م جها‌نی را در کارنامه دارد، برای اولین بار از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در المپیک ریودوژانیرو دعوت شد. وی در این خصوص به […]

حافظ مهدوی داور بین‌المللی ایران در المپیک ریودوژانیرو قضاوت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، حافظ مهدوی از داوران بین‌المللی ایران که تجربه قضاوت در مسابقات جهانی و جا‌م جها‌نی را در کارنامه دارد، برای اولین بار از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در المپیک ریودوژانیرو دعوت شد.

وی در این خصوص به خبرنگار ایسنا، گفت: خیلی خوشحال هستم که این اتفاق برایم رخ داد. من تجربه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را داشته‌ام، اما المپیک قطعا متفاوت خواهد بود.

مهدوی افزود: امیدوارم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. فدراسیون جهانی از بهترین داوران دنیا برای حضور در المپیک دعوت می‌کند. خوشحالم که در این لیست قرار گرفته‌ام و برای حضوری شایسته تلاش می‌کنم.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، تیم ‌ملی تکواندوی ایران با چهار نماینده در ر‌قا‌بت‌های المپیک حضور دارد که سجاد مردانی، فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی در بخش مردان و کیمیا علیزاده در بخش بانوان در المپیک حضور پیدا می‌کنند.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا

Tel-razmavar1

آخرین اخبار