www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۷ 1394/05/24

صفویه: برگشتم تا کار نیمه تمام خود را تمام کنم/ روی قول مسئولان فدراسیون حساب کرده‌ام

ملی‌پوش جودوی کشورمان گفت: روی قول مسئولان فدراسیون حساب کرده ام و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتم مرتفع شود. رامین صفویه درگفت‌وگو با خبرنگار رزم نیوز ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود 6 ماه از تمرینات دور بودم و دلم برای تیم ملی تنگ شده بود اما خدا را شکر که برای حضور در […]

ملی‌پوش جودوی کشورمان گفت: روی قول مسئولان فدراسیون حساب کرده ام و امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتم مرتفع شود.

رامین صفویه درگفت‌وگو با خبرنگار رزم نیوز ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود 6 ماه از تمرینات دور بودم و دلم برای تیم ملی تنگ شده بود اما خدا را شکر که برای حضور در مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی قرار دارم.

وی با بیان اینکه دوری از جودو بسیار سخت بود، افزود: قطعا در شرایط صددرصد آمادگی نیستم و با روزهای اوج کمی فاصله دارم اما حضور در مسابقات جهانی نقش پر رنگی در بازگشت من به دنیای قهرمانی خواهد داشت.

صفویه که بدون برگزاری دیدار انتخابی صاحب پیراهن تیم ملی شد، ادامه داد: جواد محجوب جودوکار بسیار خوبی است اما به هر حال نتوانست خود را به دیدار انتخابی برساند تا فعلا من نماینده وزن 100 – کیلوگرم جودوی کشور باشم.

وی با اعلام این مطلب که با روزهای خوب خود فاصله دارد، گفت: من برای آینده خود در جودو برنامه های زیادی دارم. به همین علت برگشته ام تا کار نیمه تمام خود را تمام کنم.

ملی پوش تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا آماده نبودنش باعث عملکرد ضعیف در مسابقات جهانی نخواهد شد؟ گفت:بحث موفقیت یا ناکامی نیست. من هنوز جوان هستم و به آینده بسیار امیدوارم و اهدافی بزرگتر از موفیت در رقابت های جهانی در سر دارم.

صفویه با بیان اینکه هنوز مشکلات مالی اش برطرف نشده، تصریح کرد: روی قول مسئولان فدراسیون جودو برای رفع مشکلات مالی خود حساب باز کرده ام. البته فعلا که هیچ اتفاقی نیفتاده اما امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

وی در مورد میانگین سنی پایین تیم ملی جودو در رقابت های جهانی بیان داشت: این یک فرصت بزرگ و تجربه فوق العاده برای جوانان جودوی کشور است. باید از این تصمیم جسورانه مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی حمایت کرد.

آخرین اخبار