www.khabarrazmavar.ir

با تصمیم رئیس جدید؛

شناسه خبر : ۱۱:۵۶ 1398/01/07

شورای فنی تیم های ملی جودو تشکیل شد

با تصمیم رئیس فدراسیون جودو اعضای شورای فنی تیم های ملی بانوان و آقایان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایکاه خبری رزم آور ، بعد از آنکه روز گذشته آرش میراسماعیلی کادر فنی تیم‌های ملی را برای حضور در رقابتهایقهرمانی آسیا معرفی کرد، امروز هم اعضای شورای فنی تیم‌های ملی را در دو بخش بانوان و آقایان برای برنامه ریزی و نظارت بر امور تیم‌های ملی انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس داود میقانی، محمدرضا حاج یوسف زاده، مجید زارعیان، سید محمود میران و خسرو دلیر به عنوان اعضای شورای فنی تیم‌های ملی مردان و تکتم بی دل، مریم بهاروندی، محبوبه خورشیدی، زهرا پورامین و زهراپیربازاریبه عنوان اعضای شورای فنی بانوان انتخاب شدند.

در متن حکم این نفرات آمده است، به مدت دو سال برای انجام وظایف محوله از جمله بررسی، تصویب، و انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی، ارائه طرح‌ها و پیشنهادات فنی در راستای تقویت و ارتقا تیم ملی، نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های تیم‌های ملی بصورت مستقیم و یا از طریق ناظرین معتمد و متخصص در این زمینه، ارزیابی عملکرد تیم‌های ملی و کادر فنی با هدف رفع ایرادات و نارسایی‌های فنی و قهرمانی، مطالعه و شناسایی نقاط قوت، اقدامات و عملکرد مثبت تیم‌های ملی با هدف ثبت و ضبط تجربیات قهرمانی، بررسی و اعلام نظر نسبت به تعیین تعداد نفرات و ترکیب ورزشکاران و ضرورت اعزام به رویدادهای بین المللی به عضویت شورای فنی تیم‌های ملی منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است رئیس فدراسیون مسئولیت این شورا را برعهده دارد و محمد بلوطی هم به عنوان دبیر شورا با داشتن حق رأی عضو هفتم شورا خواهد بود. قرار است بعد از تعطیلات نوروز اولین جلسه شورای فنی تیم‌های ملی تشکیل شود.

تیم ملی جودو کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

آخرین اخبار