www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۲ 1396/09/19

سقوط جالوت در قلمرو پادشاه

ریکو ورهوون با پیروزی بر جمال بن صدیق برای ششمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آخرین و البته مهمترین رویداد گلوری در سال ۲۰۱۷ موسوم به GLORY REDEMPTION دیشب در “آهوی روتردام ” برگزار شد.

در حساس ترین مبارزه شب ریکو ورهوون مدافع عنوان قهرمانی سنگین وزن به مصاف جمال بن صدیق مراکشی رفت.مبارزه ای که برای قهرمان بسیار مهم بود چرا که از یک سو می بایست از کمربند قهرمانی اش دفاع می کرد و از سوی دیگر هم به دنبال جبران شکست سال ۲۰۱۱ در برابر بن صدیق بود!در راند نخست جمال بسیار خوب کار کرد و قهرمان را اسیر مشت های پرقدرتش کرد و حتی تا آستانه ناک اوت ورهوون هم پیش رفت اما ریکو با دفاع خوب و گارد بسته راند نخست را پشت سر گذاشت.راند نخست ۱۰-٩ به سود جالوت.در راند دوم ریکو پیش آمد و ضربات دقیق و حساب شده تری روانه بن صدیق کرد و در سوی دیگر جمال خونسرد تر از راند نخست کار را دنبال می کرد و هر از گاهی شاهد ضرباتی از او بودیم،راند دوم ۱۰-٩ به سود ورهوون.در راند سوم و چهارم جمال بن صدیق بسیار خسته به نظر می رسید که شاید به خاطر حملات پیاپیش در راند نخست بود و از طرفی هم پنج راند مبارزه برای کسی که تاکنون این شرایط را تجربه نکرده واقعاً سخت و نفس گیر به نظر می رسد.در هر صورت قهرمان امتیازات راندهای سوم و چهارم را نیز درو کرد تا کار به راند پنجم برسد.در راند پایانی جسارت ریکو بیشتر هم شد و در یک لحظه با یک راست مستقیم جمال را ناک دان کرد.بن صدیق از جایش برخواست و به مبارزه ادامه داد اما قهرمان دست بردار نبود و با یک راست دیگر کار را یکسره کرد.

در دیگر مبارزه مهم و در مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن گلوری،الکس پریرا برزیلی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف یُسری بِلگاری تونسی رفت و در راند سوم موفق شد با ناک اوت فنی پیروز شود و نخستین دفاع از کمربندش را جشن بگیرد.
اما از هر چه که بگذریم از شگفتی این رویداد نمی توان گذشت و آن شگفتی چیزی نیست جز پیروزی علیم نبی اِف آذربایجانی بر نیکی هُلزکن قهرمان سابق ولترویت!نبی اِف در طی سه راند عملکردی فوق العاده داشت و به حق و با شایستگی با رای متحد داوران فایتر هلندی را مغلوب کرد.


اما نکته پایانی خبری بود که حاضران در سالن را به وجد آورد و آن خبر بازگشت بدر هاری به رینگ گلوری بود! این سورپرایز با انتشار ویدیویی در خلال این رویداد اعلام شد و بر این اساس شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ و در مسابقات GLORY 51 روتردام شاهد بازگشت پسر بد به رینگ مسابقات خواهیم بود.

اما دیشب مبارزات مهم دیگری نیز برگزار شد که نتایج کامل آن بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

ولترویت: آیوان دَنِنبرگ (هلند) با رای متحد داوران جِیمی بِیتز (انگلیس) را مغلوب ساخت.
سنگین وزن: اندرسون سیلوا (برزیل) هم به همین ترتیب بر برایان دووِس (هلند) پیروز شد.
سنگین وزن: دی آنجلو مارشال (کوراسائو) با امتیاز اسماعیل لُنت (سورینام) را شکست داد.
ولترویت: علیم نبی اِف (جمهوری آذربایجان) با رای متحد داوران نیکی هُلزکن (هلند) را از پیش روی برداشت.
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: الکس پریرا (برزیل) با ناک اوت فنی (توقف مبارزه توسط پزشک) در راند سوم یُسری بِلگاری (تونس) را شکست داد.

مبارزات GLORY 49:

نیمه نهایی شماره یک-تورنمنت مدعیان سبک وزن: تیجانی بِزتاتی (مراکش) با رای متحد داوران نیکلاس لارسن (دانمارک) را شکست داد.
نیمه نهایی شماره دو-تورنمنت مدعیان سبک وزن: اِستویان کُپریولِنسکی (بلغارستان) با ناک اوت (هد کیک) در راند نخست بر مایکول یورک (برزیل) غلبه کرد.
ولترویت: عُمَر مورِنو (ایالات متحده امریکا) با امتیاز بر انییننگ وانگ (چین) پیروز شد.
سبک وزن: کریستین بایا (آنگولا) با ناک اوت (ضربه مشت به بدن) در راند نخست سامو پتیِه (اسلوونی) را از پیش رو برداشت.
فینال تورنمنت مدعیان سبک وزن: استویان کُپریولِنسکی (بلغارستان) با رای متحد داوران بر تیجانی بزتاتی (مراکش) فائق آمد.

مبارزات GLORY REDEMPTION:

پر وزن: پچپانومرونگ کیاتموکائو (تایلند) با ناک اوت (هد کیک) در راند سوم ذکریا زوگاری (هلند) را شکست داد.
پر وزن: بایلی ساگدِن (انگلیس) با رای متحد داوران از سد چنگلونگ ژانگ (چین) عبور کرد.
نیمه سنگین وزن: دنیو ایلونگا (کنگو-آلمان) با ناک اوت (مشت راست) در راند سوم مایکل دوت (هلند) را مغلوب خود ساخت.
مبارزه عنوان قهرمانی سنگین وزن: ریکو ورهوون (هلند) با ناک اوت (راست مستقیم) در راند پنجم بر جمال بن صدیق (مراکش) پیروز شد.

آخرین اخبار