www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۹ 1393/09/01

سجادی به فدراسیون کاراته رفت

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان امروز از فدراسيون كاراته بازديد و با مسئولان فدراسيون ديدار و گفتگو كرد. به گزارش “رزم نیوز” به نقل از روابط عمومی فدراسيون كاراته، نصراله سجادي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ضمن بازديد از امكانات فدراسيون كاراته با عليرضا سمندر […]

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان امروز از فدراسيون كاراته بازديد و با مسئولان فدراسيون ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش “رزم نیوز” به نقل از روابط عمومی فدراسيون كاراته، نصراله سجادي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ضمن بازديد از امكانات فدراسيون كاراته با عليرضا سمندر رئيس فدراسيون كاراته، محسن آشوري، دبير، احمد شقاقي نايب رئيس بخش مردان و عشرت شاهمحمدي نايب رئيس بخش بانوان ديدار و گفتگو كرد.

در اين بازديد مسئولان فدراسيون كاراته ضمن ارائه گزارشي از بيست و دومين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني جهان در آلمان، در خصوص كسب نخستين مدال طلا در بخش كوميته تيمي و مدال نقره حميده عباسعلي وكاتاي تيمي بانوان كه براي اولين بار بدست آمد براي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان توضيحاتي ارائه دادند.كه سجادي عملكرد تيم بانوان ايران در پيكارهاي جهاني را عالي دانسته و ستود.

همچنين عليرضا سمندر از برگزاري جشن پنجاهمين سالگرد تاسيس كاراته در كشور خبر داد كه با استقبال سجادي همراه بود و بر برگزاري باشكوه اين مراسم تاكيد و رهنودهاي لازم در اين خصوص ارائه كرد.

تشكيل كميته فني و كميته پيشكسوتان از ديگر موضوعاتي بود كه در اين بازديد مورد بحث و بررسي قرار گرفت و بهره هاي لازم را در دستور كار خود قرار داد.

آخرین اخبار