www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۰۰ 1395/07/17

زورآزمایی پسر بد و شاهزاده کیک بوکسینگ

مبارزه ای که کمتر کسی فکر می کرد بیش از یک شایعه نباشد به حقیقت پیوست و اکنون بَدر هاری اسطوره مراکشی دنیای کیک بوکسینگ به مصاف ریکو وِرهووِن قهرمان گلوری خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ریکو وِرهووِن پس از مسابقات GLORY 11 شیکاگو در سال ۲۰۱۳ و کسب نخستین عنوان قهرمانی اش در دسته سنگین وزن شهرتی برای خود دست و پا کرد.

او پس از آن قهرمانی پنج بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد تا پادشاه بدون شکست گلوری لقب گیرد. او خود را برترین کیک بوکسر، نفر شماره یک دنیا و گلوری را قلمرو خود می داند. در سمت دیگر بدر هاری اسطوره پرحاشیه مراکشی قرار دارد که بیشتر علاقه مندان به ورزشهای رینگی مبارزات دیدنی او در K-1 را در به خاطر دارند و طرفداران زیادی نیز در کشورمان دارد. بدر طی سالیان اخیر با فراز و نشیب های زیادی چه در داخل رینگ و چه خارج از آن دست و پنجه نرم کرده است.

بدر هاری چالشی جدی برای ریکو محسوب می شود. حساب او جدا از سایر فایترهایست که تا کنون در برابر ریکو قرار گرفتند و شکست خوردند. فایتری قدرتمند و با سبک هجومی که همیشه مبارزات جذابی از خود به نمایش گذاشته است. برای دیدن این مبارزه پر هیجان باید تا ۲۰ آذر ۹۵ (10 دسامبر 2016) صبر کرد. نظر شما چیست؟ بدر یا ریکو؟

آخرین اخبار