www.khabarrazmavar.ir

پایان ۱۵ ماه انتظار اهالی کاراته؛

شناسه خبر : ۰۹:۰۱ 1395/10/27

رقابت ۲۵ نامزد برای نشستن روی یک صندلی/ مجمع جنجالی در حضور وزیر

با برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته، رئیس این فدراسیون بعد از ۱۵ ماه انتظار از میان۲۵ نامزد انتخاب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون فردا سه شنبه در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک، به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان دو هفته قبل از میان ۲۵ نفری که برای تصدی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بوند، نام ۲۵ نفر را به عنوان نفراتی که می توانند در مجمع به رقابت بپردازند، اعلام کرد.

بر همین اساس صمد ولیزاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، خانم زیبا محمدرضایی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، سیدعباس پناهی، حمید عباسی و محمدقاسم منوچهری نفراتی هستند که مجوز حضور در مجمع را دریافت کردند.

همچنین بر اساس اعلام فدراسیون کاراته غیر از روسای هیات ها و نمایندگان ارگانها و سازمانهایی که حق رای دارند، امیر مهدی زاده، سعید احمدی و حمیده عباسعلی به عنوان نماینده ورزشکاران، محمدعلی مردانی به عنوان نماینده داوران، غلامرضا دباغیان به عنوان نماینده مربیان و دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مقاومت بسیج به عنوان نماینده باشگاهها حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار